مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی با پشتیبانی مدیریت شهری تکمیل می‌شود

سردار «یوسفعلی‌زاده» در نشست مشترک با «موحدیان» بر حمایت و پشتیبانی مدیریت شهری از پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی تا تکمیل آن تأکید کرد.
کد خبر: ۶۵۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ - 15February 2024

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی نیازمند پشتیبانی مدیریت شهری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «حسن موحدیان» رئیس شورای اسلامی شهر مشهد امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای جلب پشتیبانی‌های شهرداری مشهد از این پروژه به مشکلات و موانع موجود در این مسیر و تعطیلی دوساله کارگاه عمرانی اشاره کرد و خواستار رفع این موانع از طریق شورای اسلامی شهر مشهد شد.
وی اظهار داشت: سال گذشته اعتبار جهت ادامه عملیات عمرانی از سوی شورای اسلامی شهر مشهد تخصیص داده شد، ولی پیگیری موضوع به به شهرداری مشهد به‌عنوان مجری که می‌رسد کار متوقف می‌شود که این توقف جبران‌ناپذیر است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی بر اساس مطالبه جامعه ایثارگری استان و با تأسی به فرهنگ دفاع مقدس، احداث مرکز فرهنگی استان را به‌عنوان یک اولویت پیگیری می‌کند حمایت و پشتیبانی مدیریت شهری مشهد را در تکمیل این پروژه ضروری دانست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی تصریح کرد: امیدواریم شورای اسلامی شهر مشهد در برنامه سال آینده به پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی نگاه دقیق‌تری داشته باشد و بودجه‌ای که به تصویب می‌رسد ضمانت اجرایی داشته باشد و متولی پیگیری این ماموریت هم پای کار باشد.

یوسفعلی‌زاده تاکید کرد: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان دینی از سوی پیشکسوتان عرصه‌های عزت و شرف بر گردن ما است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا این مرکز تکمیل و به بهره‌برداری برسد و این دین ادا شود.

وی گفت: امیدواریم شورای اسلامی شهر تا فرصت باقی مانده تا پایان سال نسبت به ادامه عملیات عمرانی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی تعیین تکلیف کند تا با پیگیری مجدانه این پروژه هرچه زودتر عملیات اجرایی خود را آغاز کند.

در این نشست موحدیان در سخنانی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ابراز داشت: تبدیل تبصره مربوط به واگذاری اعتبار به پروژه احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به ردیف، وظیفه‌ای بود که شورای اسلامی شهر مشهد آن را به انجام رساند؛ بر همین اساس کوتاهی در این حوزه نداشته است، ولی باید پاسخگو باشد.

وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر مشهد موانع موجود در شهرداری مشهد رفع و عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی آغاز شد.

در این نشست «ایمان فرهمندی» نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، «مجید نژادحسین» رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد، «مجید طهوریان عسکری» رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر، رئیس کمیسیون ویژه توسعه بهسازی توس، «سید ابراهیم علیزاده» رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و قرارداد‌ها - عضو هیات رئیسه شورا (خزانه‌دار) نیز حضور داشتند در خصوص راهکار‌های قانونی جهت تخصیص اعتبار جهت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار