مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد:

آتش‌نشانی مشهد در ۱۱۸ حادثه مرتبط با سیل دیروز عملیات انجام داد

آتشپاد دوم کافی‌نیا گفت: آتش‌نشانان و امدادگران سازمان آتش‌نشانی مشهد از روز گذشته تاکنون در ۱۱۸ حادثه مرتبط با سیل امدادرسانی و اجرای عملیات کردند.
کد خبر: ۶۶۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰ - 16May 2024

آتش‌نشانی مشهد در ۱۱۸ حادثه مرتبط با سیل دیروز عملیات انجام دادبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، آتشپاد دوم «حمیدرضا کافی‌نیا» مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی بارش‌های روز گذشته ۸۴ مورد آبگرفتگی در منازل، ۲۷ مورد محبوسی در آسانسور و هفت مورد سقوط درخت روی خودرو به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی اعلام شد که آتش‌نشانی با اعزام نیرو در همه موارد یاد شده نسبت به امدادرسانی به مردم اقدام کرد.

وی افزود: از ساعت ۱۵ دیروز ۵۰۰ آتش نشان در ۵۶ ایستگاه آتش‌نشانی در آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: همچنین آتش‌نشانان تا ساعت پنج صبح امروز در کنار نیروهای خدمات شهری در حال تخلیه آب و بازگشایی معابر سیلابی بودند و تقاطع انقلاب که مهمترین نقطه سیلابی روز گذشته شهر مشهد بود، بازگشایی و برای لایروبی تحویل نیروهای خدمات شهری شد.

براساس آخرین گزارش‌ها، سیل روز چهارشنبه در استان خراسان رضوی تاکنون هفت فوتی داشته است که پنج نفر از آنان مربوط به شهرستان مشهد و ۲ نفر دیگر مربوط به فریمان بوده‌اند.

همچنین تاکنون ۲ نفر در شهرستان فریمان و یک نفر در مشهد نیز مفقود شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار