دبیر کانون مهدویت مرکز شهید مطهری شیراز:

دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه دانشجومعلمان برگزار می‌شود

«دلیاسری» از برگزاری دوره آموزش مجازی امر به معروف و نهی از منکر توسط کانون مهدویت مرکز شهید مطهری شیراز خبر داد و گفت: این دوره به صورت مجازی ویژه دانشجومعلمان این مرکز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳ - 16May 2024
دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه دانشجومعلمان برگزار می‌شود«امیر رضا دلیاسری» دبیر کانون مهدویت مرکز شهید مطهری شیراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از فارس اظهار داشت: این دوره مجازی، با تدریس استاد «علی تقوی یگانه»، مدرس مطرح کشور در سطح دانشگاه و حوزه علمیه، ویژه دانشحومعلمان مرکز شهید مطهری شیراز برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این دوره از ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری به صورت کاملا رایگان آغاز شده است گفت: داوطلبان تنها با صرف روزانه ۱۵ دقیقه زمان و مشاهده فیلم تدریس آن روز، پس از ۱۰ روز مطالب مربوطه را فرا می‌گیرند و پس از موفقیت در آزمون از گواهی حضور نیز برخوردار می‌شوند.
 
به گفته دلیاسری، آگاهی از شیوه صحیح امر به معروف و نهی از منکر، اعطای گواهی حضور معتبر و برخورداری از جوایز ویژه و برخورداری از فرصت همکاری با کانون مهدویت، از جمله مزایای این طرح برای دانشجومعلمان پذیرفته شده در آزمون پایانی است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار