وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد؛

مأموریت ناوگروه ۸۶؛ رکوردی بی‌نظیر در بلندای قدرت‌های جهانی/ «وعده صادق» پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را نشان داد

«اسماعیلی» گفت: ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با هشت ماه دریانوردی بدون توقف، رکوردی بی‌نظیر را در بلندای قدرت‌های جهانی رقم زد.
کد خبر: ۶۶۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳ - 17May 2024

مأموریت ناوگروه ۸۶؛ رکوردی بی‌نظیر در بلندای قدرت‌های جهانی/ «وعده صادق» پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را نشان دادبه گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آیین بزرگداشت سالروز بازگشت ناوگروه ۸۶ نداجا به کشور که در نمایشگاه کتاب مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به‌حمدالله امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، فرمانده موفقی هستند و این تاریخ‌سازی در دوره وی شکل گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نامگذاری ۲۷ اردیبهشت در تقویم ملی به‌عنوان روز افتخار و اقتدار ارتش ایران، گفت: این افتخار را داشتیم که در شورای فرهنگ عمومی، این نامگذاری را در تقویم به ثبت رسانیم.

اسماعیلی افزود: با وجود آنکه بیشتر کاروان‌های دریایی همواره دچار مشکل دزدان دریایی می‌شوند؛ اما اقتصاد دریایی ما به پشتوانه سفیدپوشان دلیر نیروی دریایی ارتش دارای امنیت است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: این افتخار بزرگ برای کسی متصور نبود، هشت ماه دریانوردی بدون توقف و ثبت رکوردی بی‌نظیر را در بلندای قدرت‌های جهانی رقم زد. این روحیه توانستن را که زنان و مردان این سرزمین قادرند تمام موفقیت‌ها را نصیب خودشان کنند، امام راحل ما بنیان نهادند، در حالی‌که پیش از آن در دوران قاجاریه و پهلوی وابستگی‌هایی ناشی از مدیران نالایق وجود داشت؛ اما در بخش‌های مختلف، انقلاب اسلامی همه ناممکن‌ها را ممکن کرد و امروز موفقیت‌های بزرگی اتفاق افتاد.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه شب عملیات «وعده صادق» برای همیشه ثبت شده است، گفت: ده‌ها کشور سپر دفاعی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کردند، در صورتی که ایران نیز اعلام کرده بود قصد تنبیه رژیم صهیونیستی را دارد و همه آماده بودند و جلوی چشم همه جهانیان نشان دادند که قدرت رژیم صهیونیستی پوشالی است.

وی ادامه داد: نسل‌های آینده از شب وعده صادق و ۲۷ اردیبهشت یاد خواهند کرد و قصه‌ها می‌گویند و می‌خوانند و به آن می‌بالند، این خاصیت تاریخ‌سازی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: از همه شما سفیدپوشان تشکر می‌کنیم؛ چراکه حس غرور را در ملت شکل دادید، امیدواریم این غرورآفرینی‌ها و تاریخ‌سازی‌ها ادامه داشته باشد و در حوزه‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای برای روایت دقیق این حماسه‌ها در خدمت شما خواهیم بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار