استاندار گیلان:

آرامش و امنیت جامعه مرهون خون پاک شهدا است

«عباسی» در دیدار با مادر شهید والامقام «بهمن احمدی» در املش گفت: آرامش و امنیت جامعه مرهون خون پاک شهدا است و مسئولان با خدمتگزاری به مردم باید قدردان جانفشانی شهدا و ایثارگران باشند.
کد خبر: ۶۶۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹ - 17May 2024

آرامش و امنیت جامعه مرهون خون پاک شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان همزمان با دهه کرامت، در ادامه سفر خود به شهرستان املش با مادر و خانواده شهید والامقام «بهمن احمدی» در روستای جعفرآباد لگموج دیدار کرد.

استاندار گیلان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان گفت: همزمان با دهه کرامت توفیقی حاصل شد که در سفر به شهرستان املش در محضر مبارک یکی از مادران عزیز شهدای ایران اسلامی و گیلان سرافراز حاضر شویم.

عباسی با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت جامعه مرهون خون پاک شهدا است و مسئولان با خدمتگزاری به مردم باید قدردان جانفشانی شهدا و ایثارگران باشند، از مادر شهید احمدی خواست تا او و مسئولان دولت مردمی و انقلابی را بر خدمت صادقانه به مردم شریف استان دعا کند.

شهید بهمن احمدی در سال ۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۵ در شهر مهران بر اثر اصابت ترکش خمپاره به فیض شهادت نائل آمد.

نماینده عالی دولت در گیلان در جریان حضور خود به شهرستان املش با خانواده عزیز شهید والامقام علی علی محمدی نیز در این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار