فرمانده سپاه دیر:

فتح خرمشهر نماد مقاومت، ایثار و پیروزی است

سرهنگ پاسدار «حسینی» گفت: فتح خرمشهر و روز سوم خرداد نماد عزت، مقاومت، ایثار و پیروزی است؛ این روز نماد خودباوری بر مبنای تکیه بر معنویات و هدایت غیبی از جانب پروردگار است.
کد خبر: ۶۶۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ - 18May 2024

فتح خرمشهر نماد مقاومت، ایثار و پیروزی استسرهنگ پاسدار «سید علی حسینی» فرمانده سپاه شهرستان دیر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بوشهر ،با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عملیات بیت المقدس اظهار داشت: فتح خرمشهر و روز سوم خرداد نماد عزت، مقاومت، ایثار و پیروزی است؛ این روز نماد خودباوری بر مبنای تکیه بر معنویات و هدایت غیبی از جانب پروردگار است.

وی در این زمینه افزود: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر به مثابه نقطه عطف مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس بود که یکی از برکات ارزشمند آن تزریق روحیه خودباوری و اعتقاد قلبی به امداد‌های خداوند است.
 
فرمانده سپاه دیر گفت: سوم خرداد تنها گرامیداشت سالروز آزادسازی یک شهر نیست و در گذشت زمان محصور نخواهد شد بلکه «سوم خرداد» فرازمانی است، چرا که حق امری ورای زمان و مکان است و سوم خرداد رهایی حق مطلق از قید باطل مطلق بود.
 
سرهنگ حسینی با بیان اینکه با گذشت چند دهه از سالگرد این عملیات غرور آفرین هنوز درس‌های این اتفاق بزرگ برای مسئولین و ملت ما می‌تواند راه گشا و کلید حل مشکلات باشد تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های عملیات آزادسازی خرمشهر اتحاد و همدلی مردم و نیرو‌های مسلح بود که امروز نیز این اتحاد می‌تواند  بیش از گذشته راهگشا و امیدآفرین باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار