فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه خبر داد:

بازگشایی معبر کولبری مجاز در مرز پاوه

سردار «سپهری» از راه اندازی کولبری مجاز در دروازه «شوشمی» پاوه که مورد موافقت مرزبانی دو کشور ایران و عراق قرار گرفته است خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶ - 18May 2024

بازگشایی معبر کولبری مجاز در مرز پاوهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «کیاست سپهری» فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه امروز در بازدید از مرز شوشمی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه راه اندازی کولبری مجاز در دروازه «شوشمی» پاوه مورد موافقت مرزبانی دو کشور ایران و عراق قرار گرفت که در اسرع وقت با همکاری سایر نهادهای مسؤول در دو استان همجوار «حلبچه و کرمانشاه» دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه برای برخورداری مرزنشینان از حقوق و معیشت بازگشایی می‌شود، ادامه داد: هر مرزنشینی نباید در این طرح کولبری شرکت کند بلکه باید کسانی باشند که فاقد شغل بوده و درآمد ثابتی نداشته باشند و با نظارت مسؤولان محلی مشارکت داده می‌شوند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از این پس شاهد تردد مجاز و قانونی کوله‌بران از مجرای رسمی خواهیم بود و نباید شاهد پدیده شوم قاچاق‌بری در مرزهای غیررسمی باشیم چراکه متأسفانه هم امسال و هم در سالیان گذشته شاهد قاچاق در پوشش کولبری بودیم.

وی گفت: به سرعت با راه اندازی مجرای کولبری، ما مرزهای استان را برای تردد غیرمجاز قاچاق‌بران به طور کامل محدود و به شدت با قاچاقچیان برخورد خواهیم کرد که امنیت استان و کشور را با اقلام ضد امنیتی به خطر نیاندازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار