نماینده ولی فقیه در مازندران:

آیت الله «رئیسی» با تمام وجود برای مردم تلاش می‌کرد

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: آیت الله «رئیسی» با تمام وجودش برای مردم می‌سوخت، به عشق مردم تلاش می‌کرد، یک ذره در این دو روزی که مازندران بود اظهار خستگی نکرد.
کد خبر: ۶۶۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹ - 20May 2024

آیت الله «رئیسی» با تمام وجود برای مردم تلاش می‌کردبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت، خادم الرضا (ع) آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور انقلابی و مردمی و همراهان خدوم ایشان در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار داشت: انصافا با تمام وجودش برای مردم می‌سوخت، به عشق مردم تلاش می‌کرد، یک ذره در این دو روزی که مازندران بود اظهار خستگی نکرد، با اینکه از صبح زود و نیمه‌های شب در جلسات پشت سرهم حضور داشت.

وی افزود: حتی در جلسه آخر که در ساری در خدمت استاندار در خدمتشان بودیم در جمع وزرا مصوباتی که قرار بود خوانده شود در یک موردی بحث این بود که چند روز دیگر باید آماده شود ایشان گفت که چرا دو هفته دیگر؟ دو ساعته تصمیمش را بگیرید، به من بگوئید شب یا نصفه شب آماده هستم، دفتر جلسه برگزار می‌کنم کار مردم را پیگیری می‌کنیم، کار مردم یک لحظه هم نباید عقب بماند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: واقعا خودش را قربانی کرده بود، می‌گویند شهید باید شهید زندگی کند، ایشان شهیدانه زندگی می‌کرد واقعا، برای ما این حادثه سنگین بود، اما آنچه که خداوند مصلحت بداند بهتر است ما تسلیم قضا و قدر خداوند می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: ایشان در این عمری که خیلی بلند نبود؛ ۶۳ سال بیشتر نداشت، مثل جدش پیغمبر اکرم (ص) و امیرالمومنین (ع) عمر کرد، هر جایی که مشغول کار آبادانی شد وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده، اخلاق‌محور بوده، خدایش رحمت کند.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: بنده این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارواح شهدا و بازماندگان ایشان و ملت عزیز تسلیت عرض می‌کنم و به بازماندگان و بیوت همه این شهیدان عزیز که هر کدامشان ستاره‌های درخشانی بودند تسلیت عرض می‌کنم، چه آیت الله آل هاشم چه امیر عبدالهیان وزیر خارجه جهادی که شاید در این سال‌ها اینطور وزیری ندیده بودیم.

این مسئول ادامه داد: بنده از همه تشکر می‌کنم از استاندار که در این سفر صمیمانه و خستگی‌ناپذیر در کنار رئیس جمهور ظاهر شد.

وی همچنین یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی پنج روز عزای عمومی اعلام کردند و دستور دادند که طبق اصل ۱۳۱ باید ظرف ۵۰ روز ریاست جمهوری آینده انتخاب شود، از الان همه باید به فکر رئیسی دیگری به جای این رئیسی باشیم، آنی که التیام می‌بخشد این است که این سنگر با چنین عناصری پر شود، این برای ما مهم است.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: به محضر شریف امام زمان (عج) عرض تسلیت دارم به روح مطهر امام هشتم (ع) که ایشان خادم این امام بودند، عرض تسلیت دارم، ان‌شالله خودشان آنچنان که سزای این بزرگوار است پاداش لازم و درخور را به این عزیزان عنایت کنند و این قربانیان و سید شهدای راه خدمت را در سفره خودشان در بهشت برین پذیرا بوده و مهمان‌نوازی کنند، به همه مردم صبر و اجر عنایت کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به دشمنانی که نشسته هستند، نیشخند می‌زنند و خوشحالی می‌کنند، تصریح کرد: ان شاءالله دشمنان ما را دچار خشم، غضب و ناراحتی‌های درخور ببینیم، مردم خود را باز خوشحال و امیدوار ببینیم و دشمنان ناراحت که کسی مثل رئیسی آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار