فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

«توکل به خدا»، «تلاش‌های جهادی» و «دغدغه مردم داشتن» ۳ شاخصه بارز آیت‌الله «رئیسی» بود

سردار «مهدوی» با تأکید بر اینکه آیت‌الله «رئیسی» به امام رضا(ع) ارادت خاصی داشت و بیان می‌کرد که با فعالیت در تولیت آستان قدس به تمامی آرزوهایش رسید، گفت: توکل به خدا، تلاش‌های جهادی و خستگی‌ناپذیر و داشتن دغدغه مردم سه شاخصه‌ بارز شخصیت آیت‌الله «رئیسی» بود که برای همه ما الگو بود.
کد خبر: ۶۶۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰ - 20May 2024

«توکل به خدا»، «تلاش‌های جهادی» و «دغدغه مردم داشتن» ۳ شاخصه بارز آیت‌الله «رئیسی» بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در جلسه شورای فرماندهی سپاه استان ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله «رئیسی» رئیس‌جمهور و هیئت همراه،  اظهار داشت: عروجی جز شهادت برای این مردان خدا و انسان‌های خدمتگزار صدیق مردم معنا و ارزشی نداشت و این جهادگران لایق شهادت در راه خدمت به مردم بودند.

وی با بیان اینکه مزد این شهدای عزیز است که عزتی جاودانه برای خود حفظ کنند، بیان داشت: به گفته شهید «حاج قاسم سلیمانی» شهید باید شهید باشد که شهید شود و این در رفتار آیت‌الله «رئیسی» به خوبی دیده می‌شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ضمن اشاره به توفیق ارتباط نزدیک با آیت‌الله «رئیسی» از ۱۵ سال قبل به اقدامات مهم و ارزشمند وی در مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی در کشور اشاره و تبیین کرد: آیت‌الله «رئیسی» همواره تأکید داشت در مبارزه با فساد کوتاهی و اغماضی نداشته باشید و از ایشان در این زمینه الگو می‌گرفتیم.

سردار مهدوی با تأکید بر اینکه آیت‌الله «رئیسی» به امام رضا(ع) ارادت خاصی داشت و بیان می‌کرد که با فعالیت در تولیت آستان قدس به تمامی آرزوهایش رسید، تصریح کرد: توکل به خدا، تلاش‌های جهادی و خستگی‌ناپذیر و داشتن دغدغه مردم سه شاخصه‌ بارز شخصیت آیت‌الله «رئیسی» بود که برای همه ما الگو بود.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در عمر ۴۵ ساله خود شاهد بسیاری از این حوادث بوده و به لطف خدا این موارد با هم‌افزایی و هماهنگی همه نهادها و دستگاه‌ها وهوشیاری مردم پشت سر گذاشته شد و به  فرموده امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید، امروز نیز این شرایط سخت و فقدان این عزیزان را با لطف پروردگار، هوشیاری و مدیریت صحیح پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها