پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پی شهادت رئیس جمهور؛

شهید آیت‌الله رئیسی تمام عمر را با اخلاص و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب کرد

سردار «جعفری» در پی شهادت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و همراهان پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ - 21May 2024

پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت رئیس جمهور ایرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و همراهان پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

در سالروز میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام شهادت خادم‌الرضا، سید شهیدان اهل خدمت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و  آیت الله دکتر سید محمد علی آل هاشم، دکتر حسین امیر عبداللهیان و دکتر مالک رحمتی و دیگر همراهان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد.

حیات واقعی نزد خداوند، نقطه پایانی معراج بشریّت است که به آن مقام جز با شهادت دست نمی‌توان یافت و یقینا شهدای خدمت به این حیات دست یافتند که پاداش خدمات خود را در نزد خداوند متعال خواهند یافت.

شهید آیت‌الله سیدابراهیم  رئیسی تمام عمر را با اخلاص، دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب نمود و در این مسیر، فردی خستگی ناپذیر بود و در همه عرصه ها چه در دستگاه قضا و چه در دوران ریاست قوه مجریه صادقانه عمل نمود  که مطمئناً این خدمات اندوخته‌ای ارزشمند برای ایشان در پیشگاه باری تعالی خواهد بود، بی شک مردم عزیز نیز قدردان آن همه زحمات هستند.

اینجانب شهادت رییس جمهور خدمتگزار و مردمی و همراهان ایشان را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی»، ملت شریف و بزرگ ایران و خانواده معزز و معظم شهدا تسلیت عرض می کنم و از خدای بزرگ برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار