استاندار خوزستان ‌درگذشت‌ مادر شهیدان پرورش را تسلیت گفت

حسینی محراب گفت: خبر درگذشت بانوی مومنه مرحومه حاجیه «پروین پلیتی»، مادر گرامی شهیدان والامقام «محمدرضا، حمیدرضا و علیرضا پرورش» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس موجب تالم و تاثر خاطر اینجانب گردید.
کد خبر: ۶۶۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴ - 21May 2024

استاندار خوزستان ‌درگذشت‌ مادر شهیدان پرورش را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «علی‌اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان امروز درپی درگذشت مادر شهیدان پرورش پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: 

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانوی مومنه مرحومه حاجیه «پروین پلیتی»، مادر گرامی شهیدان والامقام «محمدرضا، حمیدرضا و علیرضا پرورش» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس موجب تالم و تاثر خاطر اینجانب گردید.

مادر فداکاری که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، فرزندانی مجاهد و ایثارگر تربیت و در راه دفاع از دین و انقلاب اسلامی هدیه کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف شهرستان آبادان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت بیکران و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها