امام جمعه موقت اهواز:

اگر شیوه خدمت آیت‌الله رئیسی تداوم یابد، پرچم کشور همیشه در اهتزاز است

حجت‌الاسلام حاجتی گفت: اگرچه امروز از نبود آیت‌الله رییسی بسیار ناراحت هستیم اما به هیچ وجه نگران امروز و فردای نظام جمهوری اسلامی نیستیم و به خوبی رهبر معظم انقلاب این موضوع را بیان کردند.
کد خبر: ۶۶۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ - 21May 2024
اگر شیوه خدمت آیت‌الله رئیسی تداوم یابد، پرچم کشور همیشه در اهتزاز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «میر احمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز امروز در مراسمی که به مناسبت شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و هیات همراه‌شان در مصلی اهواز برگزار شد، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی یک مکتب و نقشه راهی برای مسئولان کشور ترسیم کرد که اگر به درستی اجرا شود پرچم جمهوری اسلامی در سطح جهان به اهتزاز در می‌آید.
 
وی افزود: نباید تصور کرد که امروز در مجلس ختم آیت‌الله رییسی هستیم بلکه با شهادت وی، مسیر و الگوی جدیدی برای خدمت رسانی به مردم نمایان شد.
 
حجت‌الاسلام حاجتی ادامه داد: اگرچه امروز از نبود آیت‌الله رییسی بسیار ناراحت هستیم اما به هیچ وجه نگران امروز و فردای نظام جمهوری اسلامی نیستیم و به خوبی رهبر معظم انقلاب این موضوع را بیان کردند.
 
امام جمعه موقت اهواز اصلی‌ترین دلیل دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی را عدم اداره امور بشری دانست و اضافه کرد: این مملکت صاحب دارد و سایه آن بر سر تمام آزادی‌خواهان جهان است.
 
وی یادآور شد: آیت‌الله رییسی در دل سازمان ملل عکس حاج قاسم را بالا برده و از قرآن کریم دفاع کرد همچنین برای آبادانی کشور شبانه روز تلاش می‌کرد. دشمنان این انقلاب بدانند که شهادت آیت‌الله رییسی راه را برای ورود مدیران جهادی باز کرده است.
 
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عهد ولایت فقیه نه تنها وجبی از خاک کشور را به بیگانگان نداد بلکه بسیاری از قدرت‌های جهان را مورد اصابت موشک قرار داد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار