معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی خبر داد؛

آماده‌باش ۱۰ هزار خادم حرم رضوی برای تشییع شهید جمهور

بهنام گفت: ۱۰ هزار نفر از خدام بارگاه منور رضوی برای استقبال از پیکر مطهر رئیس جمهور شهید و وداع با ایشان در حرم مطهر رضوی، در آماده‌باش کامل هستند.
کد خبر: ۶۶۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹ - 22May 2024

آماده‌باش ۱۰ هزار خادم حرم رضوی برای تشییع شهید جمهوربه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «امین بهنام» معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی با بیان اینکه فردا سوم‌ خردادماه، پیکر مطهر شهید آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» حوالی ساعت ۱۵ عصر از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم امام رضا (ع) تشییع می‌شود، اظهار داشت: مراسم وداع و عزاداری با پیکر مطهر ایشان در صحن مقدس پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: مراسم خطبه نیز در صحن مقدس آزادی با حضور مسئولین کشوری و لشکری برگزار می‌شود و پس از آن مراسم تدفین پیکر مطهر شهید جمهور در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

 معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی افزود: به دلیل ازدحام جمعیت از تمام شرکت‌کنندگان در این مراسم، درخواست می‌شود به راهنمایی و تذکرات خدمه بارگاه منور رضوی توجه کنند و ضمن حفظ رعایت ایمنی خود و همراهان، مراقب سالمندان و کودکان نیز باشند.

گفتنی است، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر آیت‌الله شهید رئیسی به صورت زنده و مستقیم در سراسر اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار