بازدید رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از موزه دفاع مقدس همدان

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان بازدید و بازرسی به عمل آوردند.
کد خبر: ۶۶۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸ - 23May 2024

بازدید رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از موزه دفاع مقدس همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار «سیدحسین ستوده» معاونت بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همراه جمعی از مسئولان بنیاد از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان بازدید و بازرسی به عمل آوردند.

در این برنامه دو روزه از شعب اداره‌کل حفظ آثار و اجرای برنامه‌های سال ۱۴۰۲، ارزیابی کاملی توسط تیم بازرسی صورت گرفت. همچنین ضمن بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان نکات ازم جهت ارتقای سطح عملکرد فرهنگی این مکان مورد توجه قرار گرفت.

 سردار ستوده در جلسه جمع‌بندی نیز نکاتی را در خصوص استحکام ساختار شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بکارگیری تمام ظرفیت‌های اداره کل جهت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح استان متذکر شدند.

در ادامه سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ و هدف‌گذاری‌های سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با نیتی خالص و در جهت خدمت به ترویج فرهنگ ایثارو شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از هیچ تلاشی برای نیل به اهداف تعیین شده فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار