در پیام روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان آمده است؛

سالروز فتح خرمشهر سرچشمه تمام فتوحات در عرصه تولید است

سوم خرداد روزی که خرمشهر، پاره تن ایران عزیز آزاد شد، روزی که در تاریخ این سرزمین نماد مقاومت و فتح و ظفر است. در سالروز بزرگداشت چنین روز حماسه‌سازی، حماسه‌ای دیگر در صنعت و تولید ایران زمین خلق شد.
کد خبر: ۶۶۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸ - 23May 2024

سالروز فتح خرمشهر سرچشمه تمام فتوحات در عرصه تولید استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان امروز با صدور پیامی سالروز فتح خرمشهر که همزمان با سالروز تاسیس این شرکت است را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

از حماسه سازترین جغرافیای تاریخ یعنی خوزستان تا فارسی‌ترین دریای خروشان بر زمین و زمان یعنی خلیج همیشه فارس درود می فرستیم بر عظمت پرچم پرافتخار ایران سربلند و قوی که زیر آوازه و آبرویش، صنعت ایران با امید در حال فعاليت و سازندگی است.

سوم خرداد روزی که خرمشهر، پاره تن ایران عزیز آزاد شد، روزی که در تاریخ این سرزمین نماد مقاومت و فتح و ظفر است. در سالروز بزرگداشت چنین روز حماسه‌سازی، حماسه‌ای دیگر در صنعت و تولید ایران زمین خلق شد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان اولین و تنها تولیدکننده ورق‌های عریض فولادی در ایران و خاورمیانه پا به عرصه حیاتی زیرساختی در نهاد. نهالی که در دوران سخت تحریم‌ها در زیر سخت ترین فشارهای خارجی به بار نشست و درختی پرثمر شد.

فولاد اکسین خوزستان با تولید با کیفیت ترین محصولات به نماد خودباوریِ جوانان و متخصصان صنعت و اقتصاد کشور و تجلی خودباوری ملی ما تبدیل شده است.

این دستاورد ارزشمند انقلاب، مرهون همت و تلاش شبانه‌روزی کارگران، کارکنان و مدیران سخت‌کوش، دلسوز و جهادی است که از ابتدای بهره‌برداری این شرکت تا به امروز از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و محکم و استوار در حال خدمت، تلاش و مجاهدت هستند.

روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور محبوب و تعدادی از خدمتگزاران انقلاب، سالروز افتتاح شرکت فولاد اکسین، اکسیژن صنعت ایران را که آغازگر جریان رونق و شکوفایی اقتصادی بود را گرامی می‌دارد و این فرصت را برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارگران و کارکنان پرتلاش و جهادگران واحدهای مختلف شرکت مغتنم می‌شمارد و به همه همکاران عزیز خسته نباشید و دست مریزاد می‌گوید.

از خداوند متعال توفیق روز افزون و موفقیت‌های مستمر همه تلاشگران صنعت و تولید و تجارت میهن عزیزمان را در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب مسئلت داریم و امیدواریم که سربازان مفیدی در این عرصه برای ولایت و ملت بزرگ ایران باشیم.

چه پیوند فرخنده‌ای که در سالروز فتح خرمشهر که پاره تن ملت ایران بوده و هست، سالروز تاسیس شرکت فولاد اکسین خوزستان را گرامی بداریم و به مردم وعده دهیم که تا پای جان در حوزه تولید برای کشور تلاش می‌کنیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار