رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

فتح خرمشهر نماد عزت و افتخار ملی است

حجت‌الاسلام عدیده گفت: فتح خرمشهر در سایه ایمان، وحدت و اتحاد نیرو‌های مسلح و نقش‌آفرینی نیرو‌های بسیج محقق شد.
کد خبر: ۶۶۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱ - 23May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال امام رضا علیه‌السلام در فتح خرمشهر نماد عزت و افتخار ملی استمراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر که با حضور کارکنان و خانواده‌های آنها در شهرک سازمانی این منطقه، برگزار شد، اظهار داشت: با حمله صدام ملعون به مرز‌های کشور و یاوه‌گویی‌های او جنگ نابرابری آغاز شد که ملت ایران از همه قشر‌ها به میدان آمدند تا دشمن را در مناطق مرزی کشور زمین‌گیر کنند.

وی از دفاع جانانه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک میراث ماندگار نام برد و تصریح کرد: عظیم‌ترین جلوه این نبرد هشت ساله با جبهه کفر، فتح خرمشهر در سوم خرداد در جریان عملیات بیت‌المقدس بود که رزمندگان اسلام با شجاعت و شهامت اجازه ندادند وجبی از خاک کشورمان به عنوان امتیاز به دشمن واگذار نکردند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال امام رضا علیه‌السلام سوم خرداد را روز عزت، پیروزی و مقاومت ملت ایران در برابر همه ابرقدرت‌های جهانی دانست و خاطرنشان کرد: در روز‌های اول جنگ هیچکس باور نمی‌کرد که مردم ایران با کمترین تجهیزات بتواند در برابر قدرت اهریمنی دشمنان ایستادگی کند، اما به برکت هدایت امام راحل و همچنین مجاهدت جوانان و ایثارگران این مرز و بوم موفقیتی عظیم به دست آمد.

حجت‌الاسلام عدیده با اشاره به تجلیل و تکریم از ایثارگران، رزمندگان و خانواده‌های شهدا در این ایام، گفت: آزادی، عزت و شرف امروز ایران اسلامی را مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران هستیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال امام رضا علیه‌السلام در پایان به حضور پرشور کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق و خانواده‌ها در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار