بیانیه فرمانده لشکر ۱۶ زرهی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

ایمان رزمندگان و نصرت خداوند خرمشهر را از چنگال ظالمان نجات داد

امیر «محمدشفیعی» به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷ - 23May 2024

ایمان رزمندگان و نصرت خداوند خرمشهر را از چنگال ظالمان نجات داد

 

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین؛ امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا/ فتح/۱

براستی که "خرمشهر را خدا آزاد کرد" در شرایطی که تمامی قدرت‌های دنیا پشتیبان و حامی رژیم خونخوار و ستمگر صدام و بعثی بودند و ایران اسلامی به تنهایی در برابر استعمارگران ایستادگی کرده بود این ایمان رزمندگان و نصرت خداوند بود که خرمشهر قهرمان را از چنگال ظالمان تاریخ نجات داد و به دامان میهن اسلامی بازگرداند.

بعثی‌های مزدور که خیال ضمیمه ابدی خرمشهر به خاک خود را در سر می‌پروراندند با هدایت‌های الهی امام خمینی (ره) و رشادت‌های رزمندگان جان بر کف اسلامی فرار را بر قرار ترجیح دادند و شکست مفتضحانه‌ای در جنگ تحمیلی متحمل شدند که آثار آن تا پایان این جنگ ادامه داشت.

بی شک فتح خرمشهر با از خودگذشتگی‌های فرزندان ایران اسلامی نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود به گونه‌ای که تمامی معادلات و موازنه جنگ را به نفع ایران تغییر داد و دشمنان وطن فهمیدند که ریشه انقلاب و نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران قدرتمندتر از تصورات ذهن‌های مادی و الحادی آنان است و به یاری خداوند آرزوی خود را به گورستان تاریخ خواهند برد.

باعث افتخار است که لشکر ۱۶ زرهی قهرمان و سربلند که افتخار مردم شهید پرور قزوین نیز است در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر عزیز شد دوشادوش سایر نیرو‌های مسلح و مردمی با تقدیم ۲۱۲ شهید نقش اساسی در این فتح بزرگ و تاریخ ساز داشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان گرانقدر آزادسازی خرمشهر به ویژه شهدای لشکر ۱۶ زرهی فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم مردم شهیدپرور استان قزوین تبریک و تهنیت می‌گویم، باشد که راه، رسم و مرام شهیدان عزیز وطن تا ابد جاودانه بماند.

سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی 
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار