فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

شهید جمهور قهرمان جهاد و خدمت بود

سردار «ریحانی » گفت: شهید رئیسی را قهرمان جهاد و خدمت خواند و یک الگو برای مدیریت جهادی است.
کد خبر: ۶۶۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ - 23May 2024

شهید جمهور قهرمان جهاد و خدمت بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم گرامیداشت شهیدان خدمت در حسینیه شهدا برگزار شد، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران پس از ۴۵ سال در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان و جهان استکبار، امروز در فراز بلندی قرار گرفته که تمامی توطئه‌های دشمنان خود را با شکست و یا ناکامی مواجه می‌کند.

وی با اشاره به ۲ اتفاق بزرگ در جهان از «طوفان الاقصی» و «وعده صادق» نام برد و گفت: طوفان الاقصی و وعده صادق کاری کرد که جهان را به قبل و ما بعد از این دو اتفاق بزرگ تقسیم کرده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از طوفان الاقصی به‌عنوان بزرگ‌ترین شکست اطلاعاتی امنیتی برای دشمنان و جهان استکباریاد کرد و افزود: بی‌نظیرترین کشور به لحاظ بستر‌های اطلاعاتی و امنیتی در طوفان الاقصی شکست خورد.

وی تصریح کرد: به دنبال آن، وعده صادق بزرگ‌ترین شکست بازدارندگی برای همه جهان استکبار و صهیونیست بود که وعده خدا با موشک‌های نظم مقدس جمهوری اسلامی به عمل نشست.

وی خاطرنشان کرد: همه اینا براساس لطف خدا بوده، لطف خدا زمانی شامل حال می‌شود که پای کار خدا بایستیم هر زمانی که به وعده‌های خدا و کتاب خدا اعتماد کردیم، پیروز خواهیم شد.

سردار ریحانی  ادامه داد: شهید جمهور یار و پشتیبان جبهه مقاومت بود، خستگی‌ناپذیر و خدمتگزار بود، عدالت‌خواه و احیاگر تولید و اشتغال بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه شهید رئیسی را قهرمان جهاد و خدمت خواند و گفت: شهید جمهور یک الگو برای مدیریت جهادی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری مناسبت امروز سوم خرداد، سالگرد آزادسازی خرمشهر، اضافه کرد: فتخ خرمشهر در سال ۱۳۶۱ اوج افتخارات ایرانی اسلامی بود که تبدیل به پایان دوره اشغالگری رژیم بحث شد و فتح خرمشهر، فتح جغرافیا، سرزمین و خاک نبود، فتح ارزش‌ها بود.

وی با اشاره به اهمیت استرتژیکی خرمشهر در دوران جنگ تحمیلی، یادآور شد: خرمشهر در دهانه اروندرور قرار داشت که معدوم کننده اقدامات نظامی و اقتصادی محسوب می‌شد، مسیری برای دست‌یابی به آب‌های آزاد و تسلط بر آبادان بود.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: دشمن با تصرف خرمشهر، یک بار روانی برای ملت ایجاد کرده بود تا آنجا که صدام گفته بود «اگر ایران بتواند خرمشهر را پس‌بگیرد کلید بصره را به او می‌دهم»، یعنی خرمشهر به هیچ وجه قابل بازپس‌گیری نیست.

وی تصریح کرد: خرمشهر بعد از ۵۷۵ روز به آغوش ملت اسلامی بازگشت و به تعبیر امام (ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار