جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

شهید آیت‌الله «آل‌هاشم» تجسم عینی ولایتمداری بود

امیر خلیل‌آبادی گفت: از شهید آیت‌الله آل‌هاشم باید بعنوان یک ولایتمدار اخلاق‌مدار یاد کرد چراکه متواضع بودن و مردمداری از ویژگی‌‌های برجسته این عالم بزرگ بود.
کد خبر: ۶۶۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲ - 23May 2024

شهید آیت‌الله «آل‌هاشم» تجسم عینی ولایتمداری بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «علی خلیل‌آبادی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در جمع کارکنان و مسئولین ارشد این منطقه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» را فردی مخلص، متدین و ولایتمدار خواند و اظهار داشت: از همان روزهای اول جبهه با اخلاص تمام حضور داشت اقتدار و مدیریت او زبانزد همه بود.

وی حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت را نشانه عشق و علاقه قلبی مردم نسبت به نظام دانست و خاطرنشان کرد: مردم با همه مشکلات، با بصیرت و موقعیت‌شناسی دقیق همچنان به نظام و انقلاب خود وفادار هستند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه شهید آل‌هاشم دغدغه حل مشکلات مردم را داشت، گفت: در هر عرصه‌ و نهادی که شهید آیت‌الله آل هاشم عهده‌دار مسئولیت می‌شد خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار می‌داد.

امیر خلیل‌آبادی تصریح کرد: آنچه که از شهید آل‌هاشم در اذهان باقی می‌ماند، فروتنی و دغدغه‌مندی ایشان نسبت به مواجهه با مردم بوده که این شاخصه همه شهدای انقلاب اسلامی بوده است.

وی در پایان با تاکید بر حضور حداکثری کارکنان و خانواده‌های این منطقه در مراسم تشییع پیکر مطهر خادم‌الرضا، شهید آیت‌الله رئیسی در حرم مطهر رضوی بیان داشت: حضور یکپارچه، گسترده و فراگیر مردم، مسئولین، گروه‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در مراسم وداع و تشییع رئیس جمهور شهید، ضامن ثبات و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار