رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش:

رسالت روحانیون تقویت معنویت در جامعه است

حجت‌الاسلام بهمن گفت: روحانیون باید در کنار فعالیت‌های روزمره، بصیرت و معنویت دینی را در خود، خانواده و اطرافیانمان تقویت کننند تا سلامت روحی و معنوی در همه محیط‌ها گسترش پیدا کند.
کد خبر: ۶۷۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷ - 29May 2024

رسالت روحانیون تقویت معنویت در جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد بهمن» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در همایش فصلی روحانیون منطقه پدافند هوایی منطقه پدافند هوایی شمال شرق که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در قرآن کریم در خصوص تفکر، تحقیق، پژوهش و تعقل تاکید شده که می‌تواند زمینه قرابت انسان به خدا را بیشتر کند.

وی افزود: نزدیکی انسان به خدا و رسیدن به مرحله تقوی رمز رسیدن به سعادت است و اگر کسی پیوند مستمر خود با معبود را برقرار کند، می‌تواند خود را پیدا کرده و راه و رسم درست زیستن را نیز پیدا کند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه نقش روحانیون را در امور تبلیغ دین حیاتی دانست و تصریح کرد: در کنار همه ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغی باید اذعان کرد روحانیون همیشه وظیفه هدایت و رهبری مردم را بر عهده داشته و توانسته‌اند در راهنمایی گروه‌های مختلف نقش‌آفرین باشند.

حجت‌الاسلام‌ بهمن گفت: باید در کنار فعالیت‌های روزمره، بصیرت و معنویت دینی را در خود، خانواده و اطرافیانمان تبلیغ و تقویت کنند تا سلامت روحی و معنوی در همه محیط‌ها گسترش پیدا کند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت پژوهش و تحقیق، تاکید کرد: استفاده از پژوهش و تحقیق در عرصه‌های مختلف به خصوص قرآن و آموزه‌های اسلامی ضمن کمک به توسعه و آبادانی کشور، می‌تواند درک مفاهیم قرآنی را افزایش داده و گرایش به توحید را عمیق‌تر کند. 

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار