فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

دشمن درصدد خارج کردن جوانان از صف انقلاب اسلامی است

امیر معصومی با بیان اینکه دشمن همچنان در صدد خارج کردن جوانان از صف انقلاب اسلامی است، گفت: بر همین اساس فریضه فوری و ضروری جهاد تبیین، بر همگان واجب کفایی است.
کد خبر: ۶۶۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ - 25May 2024

دشمن درصدد خارج کردن جوانان از صف انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در آیین افتتاحیه اولین همایش تبیان ویژه روحانیون نیروی پدافند هوایی ارتش که به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حال برگزاری است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز جهاد تبیین را واجب عینی می‌دانند که مطالبه به حقی است.

وی با بیان اینکه دشمن همچنان در صدد خارج کردن جوانان از صف انقلاب است، افزود: بر همین اساس فریضه فوری و ضروری جهاد تبیین، بر همگان واجب کفایی است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در سطح جامعه، تصریح کرد: در شرایطی که دشمن به طور مدام فتنه‌انگیزی می‌کند، حضور پرشور و حداکثری ملت ایران در تشییع شهدای خدمت در روز‌های اخیر، غبار فتنه کشور را از ساحت جامعه زدود.

امیر معصومی جهاد تبیین را وظیفه ملی دانست و گفت: در دنیای امروز که دشمنان با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی تلاش می‌کنند تا فرهنگ و ارزش‌های اصیل ما را تخریب کنند، ضروری است که با روشنگری و آگاه‌سازی، به مقابله با این هجمه‌ها بپردازیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، ضرورت تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در سطح جامعه بویژه نسل جوان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های مختلف عظیمی در عرصه‌های گوناگون از جمله فرهنگی، اجتماعی، صنعتی، زیرساختی، سیاسی و علمی دارد که باید با جهاد تبیین در برابر توطئه‌های دشمنان، ایستادگی کنیم و روشنگری نسبت به این دستاورد‌های مهم برای آحاد مختلف مردم ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین «احمد پرورش» معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، با تاکید بر اینکه نقش آفرینی در عرصه جهاد تبیین رسیدن به قله موفقیت را سرعت می‌بخشد، بیان داشت: برای فتح قله که رهبر معظم انقلاب اسلامی نزدیک شدن به آن را نوید داده‌اند، باید دستاورد‌ها و موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق جهاد تبیین برای آحاد جامعه بیان شود که این مهم باید از خانواده آغاز شود و به جامعه تسری پیدا کند.

وی تبیین گفتمان انقلاب و اسلام را از اولویت‌های کاری روحانیون و مبلغین دینی دانست و تصریح کرد: وظایف روحانیون و مبلغان درخصوص جهاد تببین با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است و باید در برنامه‌های ماه مبارک رمضان به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اولین دوره تبیان ویژه روحانیون نیروی پدافند هوایی ارتش به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) به مدت سه روز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها