آیین عزاداری مردم خرم آباد در فراق شهید خدمت و هیئت همراه

مراسم گرامیداشت شهید خدمت، آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش خردادماه در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴ - 23May 2024

آیین عزاداری مردم خرم آباد در فراق شهید خدمت و هیئت همراهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، نماد تدیّن، تواضع، مردمی بودن، اخلاص، شجاعت و خدمت صادقه که باشی، محبوب دل‌ها می‌شوی. از آن یکشنبه تلخ به بعد کسی نمی‌خندد، اشک‌ها نمی‌ایستند، خیلی‌ها دل و دماغ کار کردن ندارند، غبار غم فضای شهر و روستا‌ها را در برگرفته است، مجالس عزا و نوحه خوانی هر جا که برگزار می‌شود، مردم خودشان را سریع به آنجا می‌رسانند انگار، دنبال جایی می‌گردند که راحتتر بغض‌های شان را بیرون بریزند و‌ های های گریه کنند.

سید محرومان! تو فقط محبوب ما نبودی بلکه محبوب دل ملت‌های آزاده جهان بودی، نگاهت، کلام بدون ترس و واهمه ات دل دشمنان را می‌لرزاند و نامت شاه کلید قفل‌های بسته بود.

امروز (پنج شنبه) در مصلی الغدیر خرم آباد، مراسم گرامیداشت شهید خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران و همراهانش برگزار شد. همه آمده بودند؛ زن و مرد، پیر و جوان، کارمند و کشاورز و.... حضور خانواده‌هایی که با کودکان خرد سال به خود را به این مراسم رسانده بودند و حضور جوانان و نوجوانان چشمگیر بود.

حاضران با نوحه خوانی، مداحی و سینه زنی و مویه سر دادن در غم از دست دادن فرزند خدوم و مردمی ایران زمین عزاداری کردند.

خادم الرضا! به روح بلند و کبریای ات سوگند که پای ما محکم بر این جاده است و بر خاک پای تو سجده می‌کنیم. عهده می‌بندیم جانانه در مسیر راه جهادی ات به پیش برویم.

شهید آیت الله رئیسی، سی اُم اردیبهشت ۱۴۰۳ در ادامه سفر‌های استانی این بار به آذربایجان شرقی سفر کرده بود که بعد از افتتاح سد گیز قلعه سی در نقطه صفر مرزی با جمهوری آذربایجان، بالگرد حامل ایشان و هیئت همراهشان دچار سانحه شد و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار