فرماندار ساری:

شهید آیت الله «رئیسی» ولایتمدار و مردمدار بود

«نوبخت» با بیان اینکه شهید آیت الله «رئیسی» ولایتمدار و مردمدار بود، گفت: آن مجاهد خستگی ناپذیر در تمام مسئولیت‌هایی که برعهده داشت، منشأ آثار ماندگار، خیر و برکت بود.
کد خبر: ۶۶۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸ - 23May 2024

شهید آیت الله «رئیسی» ولایتمدار و مردمدار بودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری عصر امروز در مراسم گرامی‌داشت حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی و عزاداری شهید جمهور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» ضمن گرا‌می‌داشت یاد و خاطره هزار و ۲۰۰ شهید شهرستان ساری و شهدای گلگون کفن حماسه فتح خرمشهر اظهار داشت: منطقِ مقاومت از صبر، ایثار، مجاهدت و آموزه‌های قرآنی نشأت گرفته شده است.

وی با بیان اینکه منتخب مردم، منتخب خدا شد، افزود: آن مجاهد خستگی ناپذیر در تمام مسئولیت‌هایی که برعهده داشت، منشأ آثار ماندگار، خیر و برکت بود.

نوبخت با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس ناظر بر اعمال، گفتار و رفتار ما هستند و پیام رشادت‌های آنان در تمام فضای ایران اسلامی طنین‌افکنده است، بیان کرد: حماسه سوم خرداد، این عملیاتِ بزرگِ انسان سازی و فتح قلوب مسلمین با ایام شهادت خادم جمهور آیت الله دکتر «رئیسی» گره خورده است که این خود پیام مدیریت استشهادی ایشان را در جهان نشان می‌دهد.

فرماندار ساری در ادامه با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی مردمداری خادم، ولایتمداری نستوه و مدیری میدانی و جهادی بود، خاطرنشان کرد: انقلابی‌گری و نگاه انقلابی حرکتی احساسی و نگاه به منافع زودگذر نیست بلکه عقلانیت، بصیرت، شهادت طلبی، ولایتمداری و رفتار خردمندانه از ویژگی‌های اندیشه و عمل انقلابی است.

نوبخت در پایان گفت: ایران اسلامی به برکت ایمان، حرکت و پشتکار جوانان عاشورایی شکست ناپذیر است و ما نیز تلاش می‌کنیم در امتداد حماسه جریان حسینی گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار