دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی:

شهید آیت الله «رئیسی» روحیه استکبارستیزی داشت

سردار «سلیمانی» با بیان این که روحیه استکبارستیزی رئیس‌جمهور شهید از ویژگی‌های ایشان بود، گفت: دغدغه‌های خدمت رئیس‌جمهور شهید سبب شد تا انقلاب پویا و زنده‌تر جلوه داده شود.
کد خبر: ۶۶۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰ - 23May 2024

شهید آیت الله «رئیسی» روحیه استکبارستیزی داشتبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امروز در یادواره ۲۹۶ شهید امداد و نجات مازندران و گرامی‌داشت شهید آیت الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» با تاکید بر این که برگزاری یادواره شهدا گامی برای ادامه دادن راه شهیدان است، اظهار داشت: رویکرد مردمی بودن آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور شهید، آحاد ملت را داغدار کرد.

وی با بیان این که روحیه استکبارستیزی رئیس‌جمهور شهید از دیگر ویژگی‌های ایشان بود، افزود: دغدغه‌های خدمت رئیس‌جمهور شهید سبب شد تا انقلاب پویا و زنده‌تر جلوه داده شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ۶۵ تیم واکنش سریع امداد و نجات هلال احمر در جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور شهید پای کار بودند، ادامه دادند: جمعیت هلال احمر با تمام توان و ظرفیت و با توجه به عشق و علاقه ملت به آیت‌الله رئیسی پای کار جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور بود و گروه‌های محلی هم در پیدا شدن محل سانحه با امدادگران همکاری همه‌جانبه داشتند.

سلیمانی به وضعیت جوی و جغرافیایی روز سانحه و زمان جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: با توجه به این که رئیس‌جمهور مردمی بود و محبوبیت زیادی بین مردم داشت، از لحظات اول اعلام سانحه تا آخر همواره مردم با هلال احمر در تماس بودند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیام همدردی و تسلیت سران ۵۰ کشور به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی را نشانه مردمی بودن دولت سیزدهم توصیف کرد و گفت: اخلاص، فداکاری و ایثار نماد فعالیت و خدمتگزار بودن دولت مردمی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار