رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر:

آیت‌الله رئیسی همواره پیگیر رفع مشکلات جمعیت هلال احمر بود

محمودی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در دو سال اخیر بسیار پیگیر رفع مشکلات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها بود. جذب و استخدام ۵ هزار و ۵۰۰ نفر، واگذاری هزار دستگاه خودروی امدادی، شارژ انبار‌های امدادی و افزودن بالگرد‌های مخصوص پرواز شبانه تنها گوشه‌ای از اقدامات ایشان برای این سازمان است.
کد خبر: ۶۶۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱ - 27May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در استان خراسان رضوی، آئین تکریم و معارفه «محسن ذاکریان» و «سیدعلی منیری» مدیران عامل سابق و جدید جمعیت هلال احمر خراسان رضوی؛ با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین «اسدالله اسدی» مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی، «بابک محمودی» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید هاشم حسینی‌المدنی» رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و همچنین جمعی از مسئولان استانی خراسان رضوی در سالن شهدای امدادگر مجموعه فرهنگی سردار صلح مشهد برگزار شد.

در این برنامه؛ محمودی ضمن قدردانی از تلاش‌های امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در مراسم بدرقه آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور شهید و همراهانش در مشهد، طی سخنانی اظهار داشت: سیدالشهدای خدمت؛ آیت‌الله رئیسی در دو سال اخیر بسیار پیگیر رفع مشکلات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها بود. جذب و استخدام ۵ هزار و ۵۰۰ نفر، واگذاری هزار دستگاه خودروی امدادی، شارژ انبار‌های امدادی و افزودن بالگرد‌های مخصوص پرواز شبانه تنها گوشه‌ای از اقدامات ایشان برای این سازمان است.

وی با بیان اینکه افرادی که اهل تلاش و نوآوری هستند همواره دچار انتقادات بزرگ نیز هستند، در ادامه تأکید کرد: کاری که خداوند به آن عزت دهد پایان مشخصی دارد؛ برای نمونه آن در زمان حیات شهید رئیسی برخی افراد و جریانات با انتقادات خود، عملکرد ایشان را مورد تمسخر قرار می‌دادند، اما پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در سانحه بالگرد هوایی؛ خداوند به همگان نشان داد که حرکت و اقدامات ایشان، الهی بوده است. بر همین اساس؛ چنین عزتی، ابدی ود ائمی خواهد بود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین تأکید کرد: امیدواریم که خون پاک شهید رئیسی، گره اصلی مشکلات کشور را باز کند و رئیس‌جمهور بعدی، آنها را از سر را بردارد؛ منتهی همواره بایستی این نکته را مدنظر قرار دهیم که تمام مشکلات به صورت یک جا رفع نمی‌شود چراکه بر اساس آموزه‌های دینی، دنیا محل آرامش نیست. اگر ما در این دنیا به تمامی خواسته‌های خود برسیم، قطعاً در جای دیگری دچار نقصان خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از زحمات ذاکریان، در پایان صحبت خود یادآور شد: تا پیش از ایشان، خراسان رضوی در ارزیابی‌های استانی؛ دارای یک عملکرد ضعیف بود، اما پس از روی کار آمدن جناب ذاکریان، رتبه خراسان رضوی در سازمان جمعیت هلال احمر ارتقا یافت و مورد رضایت همگان قرار گرفت.

در بخش دیگر این برنامه؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی‌المدنی ضمن تقدیر از زحمات ذاکریان و آرزوی موفقیت برای منیری طی سخنانی اظهار داشت: اگر افراد به صورت جمعی در انجام هر کار حسنه و خیری مشارکت داشته باشند، ثواب آن کار نیک به هر مقداری که باشد، به صورت مساوی به همگان خواهد رسید. بر همین اساس؛ هرکس در استان خراسان رضوی و به طور خاص در شهر مشهد به زائران امام هشتم خدمت کند؛ خدمتش به دین و ولی خدا ثبت و ضبط می‌شود. به همین دلیل؛ شما امدادگران در ثواب زیارت تک تک زائران امام رضا (ع) شریک و سهیم هستید.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر یادآور شد: اگر کسی مانند شهید رئیسی در دید و نظر مردم بزرگ می‌شود؛ بدان خاطر است که او خادم اهل بیت (ع) بود؛ چه در امامزاده صالح (ع) تهران و در آستان قدس رضوی و چه بعد‌ها که ریاست قوای قضائیه و مجریه را عهده‌دار شد.
در پایان این مراسم؛ ضمن تقدیر از زحمات ذاکریان به عنوان مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، «سیدعلی منیری» به عنوان مدیریت جدید این سازمان منصوب شد.

منیری، تا پیش از این؛ معاونت جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر را عهده‌دار بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار