امام جمعه قصرشیرین:

خروش ملت از شهید جمهور و شهدای خدمت نشان دهنده محبوبیت در میان مردم است

حجت الاسلام «صالحی» گفت: خروش ملت در قدرشناسی از شهید جمهور و شهدای خدمت نشان دهنده محبوبیت وی در میان مردم است چون این شهید بزرگوار تمام کارش برای رضای خدا و خدمت به مردم بود و همین باعث ماندگاری وی شد.
کد خبر: ۶۶۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱ - 23May 2024

خروش ملت از شهید جمهور و شهدای خدمت نشان دهنده محبوبیت در میان مردم استبه گزارش  دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان قصرشیرینی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و با تسلیت شهادت شهید جمهور و شهدای خدمت، اظهار داشت: خروش ملت در قدرشناسی از شهید جمهور و شهدای خدمت نشان دهنده محبوبیت وی در میان مردم است چون این شهید بزرگوار تمام کارش برای رضای خدا و خدمت به مردم بود و همین باعث ماندگاری وی شد.

وی با بیان اینکه بعد از شهادت آیت الله رئیسی، محبت وی مانند اکسیر در جامعه پخش شد و چندین روز است که تمام استان های کشور شاهد جمعیت میلیونی مردم عزادار در خیابان ها است گفت: خداوند مزد صداقت و خدمت شهید رئیسی را که شبانه روز برای رفع مشکلات مردم کار می کرد اینگونه داد و این تعبیر قرآن کریم است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی به انقلاب برکت خواهد داد و دشمنان بدانند تا زمانی که این مملکت دارای یک رهبری الهی است و با وجود مردمی همیشه در صحنه به عنوان سرمایه های این نظام، هیچ آسیبی نخواهد دید و معاندان نمی توانند به این کشور هیچ گونه دست درازی کنند.

وی همچنین با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر، این پیروزی را مرهون رهبری های الهی و پیامبرگونه امام (ره) و تشکیل بسیج ملی برای آزادسازی خرمشهر بیان کرد و اضافه کرد: ما امروز به برکت هدایت های امام خامنه ای در اوج اقتدار قرار داریم و کسی نمی تواند نگاه سوئی به نظام و وطن ما داشته باشد.

کاروان شهدا سفیران و پرچمدار انقلاب هستند

«مراد باباخانی» معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان قصرشیرین نیز با تسلیت شهادت شهید جمهور و همراهانشان گفت: کاروان شهدا سفیران و پرچمدار انقلاب هستند و این نظام و انقلاب مدیون ایثار شهدا و صبر خانواده های شهدا است از این رو همه ما باید با تاسی از راه و منش شهدا و به خصوص شهید جمهور مدافع نظام و انقلاب باشیم و خدمت به مردم را الگوی خود قرار دهیم.

در این مراسم از خانواده شهید «محمد حسین پرواره» سرباز ارتش که در سوم مردادماه ۱۳۶۶ در بخش سومار توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و از آزاده و جانباز سرافراز «مراد مهدوی مقدم» که باعضویت بسیج در تاریخ ۳۱ تیرماه سال ۱۳۶۷ به درجه جانبازی نائل شد، قدردانی شد.

همچنین به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر آیین معنوی عطرافشانی مزار شهدای گمنام در یادمان شهدای قصرشیرین روز پنجشنبه با حضورفرماندار، اعضای شورای اداری و شورای تامین این شهرستان برگزار شد که شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل و عطرافشانی مزار شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار