فرمانده اسبق منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش:

حضور تاریخی مردم در مراسم بدرقه شهدای خدمت نشان از بصیرت بالای ملت ایران داشت

امیر دریادار آزاد در مراسم سالگرد شهید رضایی و شهدای خدمت گفت: حضور تاریخی و باشکوه مردم بصیر و قدرشناس تهران در مراسم تشییع و بدرقه خادم الرضا (ع) شهید آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت و برگزاری همزمان مراسم‌های گرامیداشت در سایر شهر‌های کشور نشان از بصیرت بالای مردم قدردانِ ایران اسلامی است.
کد خبر: ۶۶۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ - 24May 2024
حضور تاریخی مردم در مراسم بدرقه شهدای خدمت نشان از بصیرت بالای ملت ایران داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز پیروزی فتح خرمشهر و شهدای خدمت مراسم یادواره خانوادگی پاسدار شهید حاج ابوالحسن رضایی با سخنرانی امیر دریادار دوم «حسین آزاد»  فرمانده اسبق منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مداحی حجت‌الاسلام هاشمی به همت خانواده شهید رضایی و پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیا لامرد برگزار شد.
 
امیر آزاد در این آیین اظهار داشت: عملیات الی بیت‌المقدس خاری در چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی بوده و حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از برگ‌های زرین تاریخ انقلاب و مردم ایران ‏اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است.
 
وی گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد و امداد‌های غیبی در این عملیات، توکل و اخلاص رزمندگان و ولایت‌مداری آنان، رمز ‏پیروزی در ایام هشت سال دفاع مقدس بود. 
 
امیر دریادار آزاد با بیان این مطلب که دولت آیت الله رییسی یکی از دولت‌های موفق برای پیشبرد اهداف بوده تصریح کرد: حضور تاریخی و باشکوه مردم بصیر و قدرشناس تهران در مراسم تشییع و بدرقه خادم الرضا (ع) حضرت آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت و برگزاری همزمان مراسم‌های گرامیداشت در سایر شهر‌های کشور نشان از بصیرت بالای مردم قدردانِ ایران اسلامی است.
 
وی افزود: در راستای تداوم اهداف بلند این بزرگمردان بیش از پیش استوارتر از گذشته در خدمت به مردم بویژه محرومین و مستضعفین گام خواهیم برداشت.
 
به گزارش دفاع پرس، پاسدار شهید ابوالحسن رضایی با شروع جنگ به ندای رهبر انقلاب لبیک گفت و رهسپار جبهه گردید و در عملیات بزرگ بیت المقدس که به آزادسازی خرمشهر انجامید، قهرمانانه حماسه آفرید و دوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ در خرمشهر به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها