برگزاری بزرگداشت رییس جمهور شهید و شهدای خدمت در لامرد

مراسم بزرگداشت رییس جمهور شهید و شهدای خدمت و همچنین آیین گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی فتح خرمشهر قهرمان در لامرد برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹ - 24May 2024
برگزاری بزرگداشت رییس جمهور شهید و شهدای خدمت در لامردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مردم همیشه در صحنه و شهید پرور لامرد در پاسداشت شهدای خدمت و همچنین آیین بزرگداشت آزادسازی فتح خرمشهر قهرمان در شامگاه پنج شنبه در مسجد حسین بن علی (ع) محله خندق این شهر حضور پیدا کردند و به عزاداری پرداختند.
 
در این مراسم مردم در عزای از دست دادن خادم جمهور مردمی شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از قرائت قرآن و دعای کمیل جمع حاضر سوگواری کردند.
 
در این آیین، حجت الاسلام «احمد اسماعیلی» امام جماعت مسجد حسین بن علی (ع) محله خندق و از اساتید حوزه علمیه رضویه لامرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر به ابعاد شخصیتی آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید کشورمان پرداخت و گفت: آیت الله رئیسی مردمی بودن و خدمت رسانی به مردم و رضایت الهی را در اولویت امور قرار داده بود و در برابر همه تهمت‌ها و بدگویی‌هایی که به او شد جز راه صداقت، راه دیگری پیش نگرفت و لباس خدمت به خلق را به تن کرد.
 
وی گفت: این تشییع باشکوهی که برای این شهدا رقم خورد نشانه شاکر بودن مردم از خدمتگزاران به این نظام اسلامی است و به خوبی می‌دانند که چه کسی خدمتگزار است و چه کسی پا بر شانه مردم می‌گذارد و می‌خواهد از آن نردبان بسازد.
 
امام جماعت مسجد حسین بن علی (ع) لامرد بیان کرد: عزای عمومی در خیلی از کشور‌ها نشانگر رضایت از دولت آیت الله رییسی است و زبان دیپلماسی دنیا زبان فطرت و ایمان و عمل صالح است و خادمانه کار کردن برای مردم است.
 
حجت الاسلام اسماعیلی، همنشینی با فقرا، پاکدستی، متواظع بودن و انس با شهدا را از دیگر خصوصیات شهیدجمهور یاد کرد وگفت: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند؛ مسیر این شهدا با گام‌های مستحکم‌تر طی خواهد شد و اگر رضایت مردم و خداوند در کار باشد خداوند به او و کارش برکت می‌دهد و کسی که اهل علم و عمل است و یک طلبه اهلبیتی است دیدیم که خداوند چگونه دل‌ها را به سوی ایشان سوق داد و این مطلب در مراسم تشییع مشهود بود. 
 
وی با بیان این مطلب که رئیس جمهور شهید ایران در جبهه استکبارستیزی فعال بود و فردی متواضع و در دفاع از قرآن در سازمان ملل قدم برداشت تصریح کرد: خون شهید مهم تمرین رسانه در برابر حجمه‌های دشمنان است و شاگردان خمینی کبیر در قله‌های مدیریتی پاک و مخلصند.
 
امام جماعت مسجد حسین بن علی (ع) لامرد با بیان این موضوع که به اذعان خیل عظیمی از دوستان داخلی و خارجی، شهید امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان، وزیرخارجه جبهه مقاومت نیز بوده خاطرنشان کرد: وزیر فقید امورخارجه کشورمان شخصیتی پرکار، درستکار و با صداقت بود و قرار بود بعد از سفر به آذربایجان شرقی به مشهد برود و لباس خادمی امام رضا را بر تن کند.
 
وی با بیان این موضوع که وزیر فقید امورخارجه کشورمان شخصیتی محبوب نه تنها در میان مردم ایران بلکه در جبهه مقاومت هدف‌دار تیم بود تصریح کرد: شهید امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان حامی جبهه مقاومت و مستضعفین و همچنین منادی صلح و عدالت در منطقه بود.
 
حجت الاسلام اسماعیلی گفت: شمار بالای سران خارجی که در مراسم ادای احترام به پیکر آیت الله رئیسی شرکت کردند بیانگر موفقیت ایران اسلامی در شکستن تحریم‌های آمریکا و اصلاح روند روابط دولت مردمی آیت الله رییسی با همسایگان است.
 
وی در پایان اظهار کرد باید حواسمان به خطوط دشمن باشد، زیرا کار دشمن تفرقه اندازی است و به دنبال این است که مسئولان خدوم و زحمتکش را ناکارآمد و فاسد جلوه دهد که نباید این اتحاد و همدلی به وجود آمده از بین نرود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها