امام جمعه لامرد:

خون شهدا بصیرت و بیداری ایجاد می‌کند

حجت الاسلام «آزاد» با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان، گفت: خون شهدا بصیرت و بیداری ایجاد می‌کند و خون ریخته شده شهدای خدمت همه جهان را متوجه خود کرده است.
کد خبر: ۶۶۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ - 24May 2024
خون شهدا بصیرت و بیداری ایجاد می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مراسم سالروز پاسدار شهید والامقام مصطفی بهمنی از شهدای آزادسازی خرمشهر با سخنرانی حجت الاسلام «محمدجواد آزاد» امام جمعه لامرد و با حضور سرهنگ پاسدار سیدمحمود جعفری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد و همرزمان این شهید در زادگاهش محله چاه علی شهر لامرد برگزار شد.
 
 امام جمعه لامرد در این آیین اظهار کرد: خون شهید بصیرت و بیداری ایجاد می‌کند و محدود به زمان، شخص و یا یک محل و مکان هم نمی‌شود و این بستگی به جایگاه الهی و عظمت و بزرگی شهید دارد.
 
حجت الاسلام آزاد گفت: در این دنیای مادی و تمدن مادی غرب که قرن‌ها برای این تفکر و تمدن کار شده است مادیات سرلوحه زندگی‌های بشری می‌باشد که در این تقابل مادیات و معنویات استراتژی ما چه باید باشد و جواب را امام راحل(ره) اینگونه می‌دهد: «غلبه خون بر شمشیر».
 
وی افزود: خون شهید آنقدر قدرت دارد که می‌تواند تمدنی مادی، که قرن‌ها روی آن کار شده و بخش عظیمی از وجود و زندگی بشر امروز را در سطح کره خاکی تسخیر کرده را بیدار کند و انسان‌ها را از دنیای مادی نجات دهد و به دنیای فطری و معنوی بکشاند.
 
امام جمعه لامرد با بیان اینکه پس از چهار دهه از انقلاب اسلامی این خون است که قدم به قدم این مأموریت الهی را دارد و به خوبی پیش می‌برد، ادامه داد: از شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای ترور، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و سلامت و تا امروز شهدای خدمت باعث شده تا بیداری جهانی رخ دهد.
 
حجت الاسلام آزاد گفت: امروز در دورانی هستیم که در حکمرانی جهانی قرار گرفته و باید تیم و الگویی فراتر از الگوی جبهه مقاومت را که در حال بیدار شدن است را به جهانیان نشان داد.
 
وی افزود: از اندیشمندان و دانشگاه‌های غربی می‌توان فهمید که در مقابل کودک کشی و نسل کشی‌های رژیم غاصب صهیونیستی در غزه فریاد حق سر می‌دهند.
 
وی تاکید کرد: امروز دنیا، دنبال الگوی جهانی است و برای حکمرانی و مدیریت سیاسی با شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان، همه دنیا متمرکز بر این شخصیت است که به قول حضرت آقا رئیس جمهور جامع الاطراف بود که باید به آن توجه داشت.
 
او افزود: اسماعیل هنیه می‌گوید شهید امیر عبداللهیان تنها وزیر امور خارجه ایران نبود، بلکه وزیر امور خارجه جبهه مقاومت بود که این بیانگر همان مأموریت الهی ست که قطره‌های خون شهدا دارند.
 
بنابه گفته حجت الاسلام آزاد، شهید آیت الله رئیسی با زحمات بسیار، تهذیب نفس و صبری که بر تهمت‌ها و بی‌مهری‌ها و... کرد ثابت نمود که سیاست هم می‌تواند مقدس باشد و در امتداد خون شهدا، خون شهید رئیسی و همراهان قرار است که در این برهه از تاریخ، بصیرت و بیداری را برای تمام عالم ایجاد کند و حقیقت را برای تمام عالمیان شفاف کند.
 
این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: شهید رئیسی در حالی که مدیر اجرایی کشور بود نگاه مردم و جامعه را الهی کرد و از مادیات عبور داد و خونی که ریخته شده تکلیف الهی را برای تک تک ما ایجاد کرده تا در انتخابات پیش رو با دقت و بصیرت کسی را انتخاب کنیم تا راه شهید رییسی را ادامه دهد.
 
وی افزود: قطره قطره خون شهدا زمینه ساز حکومت جهانی مهدی موعود بوده و خواهد بود و نباید مسیر اشتباهی را به پیش رویم.
 
گفتنی است، پاسدار شهید مصطفی بهمنی، در عملیات بزرگ بیت‌المقدس در آخرین لحظه‌های فتح خرمشهر، روح بلندش از زندان تن آزاد شد و با کارنامه‌ای درخشان در تاریخ ۱۳۶۱/۰۳/۰۲ در سن ۱۹سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها