پیام سرپرست ریاست‌جمهوری به‌مناسبت سوم و چهارم خرداد؛

مردم خرمشهر و دزفول تمام دارایی خود را فدای میهنشان کردند

مخبر در پیامی در پی فرارسیدن روز‌های سوم و چهارم خرداد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه مردم دزفول گفت: سوم و چهارم خرداد روز‌های بزرگ و ارزشمندی در تاریخ دفاع مقدس و هشت سال مقاومت مردم شهیدپرور خرمشهر و دزفول است؛ مردمی که عاشقانه جوانان خود را به یاری معمار کبیر انقلاب حضرت روح‌الله به جبهه‌های نبرد فرستاده و خود نیز مشتاقانه جان و مالشان را در حفظ و حراست از ارزش‌های عاشورایی انقلاب اسلامی نثار کردند.
کد خبر: ۶۶۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹ - 24May 2024

مردم خرمشهر و دزفول تمام دارایی خود را فدای میهنشان کردندبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمد مخبر» سرپرست ریاست‌جمهوری با صدور پیامی سالروز حماسه‌های سوم و چهارم خرداد را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سوم و چهارم خرداد روز‌های بزرگ و ارزشمندی در تاریخ دفاع مقدس و هشت سال مقاومت مردم شهیدپرور خرمشهر و دزفول است.

مردمی که عاشقانه جوانان خود را به یاری معمار کبیر انقلاب حضرت روح‌الله به جبهه‌های نبرد فرستاده و خود نیز مشتاقانه جان و مالشان را در حفظ و حراست از ارزش‌های عاشورایی انقلاب اسلامی نثار کردند.

مردم شهیدپرور و قهرمان خوزستان به‌ویژه خرمشهر و دزفول در طول سال‌های دفاع از کیان ایران اسلامی، تمام دارایی و داشته خود را زیر باران میلیون‌ها گلوله توپ و خمپاره و صد‌ها موشک ۱۲ متری اسکاد و بمباران وحشیانه هواپیما‌های دشمن بعثی، فدای دین، میهن و مردم مسلمان و متدین کشورشان کردند.

درود خدا بر شما مردم مقاوم خرمشهر و دزفول که با خلوص نیت رضای خداوند و خشنودی امام عصر (عج) را طلب کردید.

اینجانب ضمن بزرگداشت سوم و چهارم خرداد، ایام حماسه و ایثار مردمانی از جنس نور و اخلاص، از زحمات و تلاش‌های همه آنانی که در بزرگداشت این ایام مهم تقویم ایرانیان مجاهدت کردند، به‌ویژه مادران و پدران شهدا که در هفته‌های اخیر به سوگ برخی‌هاشان نشستیم، قدردانی کرده و این روز‌های عزیز و ماندگار را گرامی می‌دارم.

بدون تردید زحمات شبانه‌روزی شما عزیزان در برپایی مراسم‌های شورانگیز گرامیداشت مقاومت مردم شهیدپرور و مقاوم خرمشهر و دزفول در خلال روز‌های سوگواری فقدان رئیس‌جمهور شهید و همراهان عزیزش، مرضی خداوند متعال و ان‌شاءالله موجب اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و استقامت در مقابل دشمنان خدا خواهد بود.

از خداوند منان سلامتی و پیروزی‌های روزافزون برای ملت ایران به‌ویژه خوزستان قهرمان تمنا دارم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها