امام جمعه بندرعباس:

شهید آیت الله رئیسی سیاستمداری با اخلاق بود

حجت الاسلام«عبادی زاده» گفت: شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید ایران نشان داد که می‌توان سیاستمداری با اخلاق بود.
کد خبر: ۶۶۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸ - 24May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،حجت الاسلام «محمد عبادی‌زاده» امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس، اظهار داشت: خدمت رئیس جمهور فقید شهید آیت الله رئیسی به ایران اسلامی همراه با عشق به مردم بود و ایشان در عمل نشان داد همواره ولایت‌پذیر و تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به خدمت صادقانه و خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی به مردم ایران اسلامی، گفت: مردم معیارهای انقلابی بودن را در عملکرد رئیس جمهور شهید دیدند.

وی تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید ایران نشان داد که می‌توان سیاستمداری با اخلاق بود.

امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به خدمت بی منت رئیس جمهور شهید به مردم و محرومان جامعه اظهار کرد: این خدمت به مردم فهماند که در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس جمهور جدید باید معیارهای انقلابی و ارزشی بودن را درنظر داشته باشند.

حجت الاسلام عبادی‌زاده در ادامه به حضور پرشور و میلیونی مردم در تشییع و خاکسپاری رئیس جمهور شهید و همراهانش اشاره کرد و گفت: حماسه حضور مردم، همه نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی همچنین با اشاره به پنجم خرداد سالروز نسیم مهر و روز حمایت از خانواده‌های زندانیان نیز بیان کرد: علاوه بر حمایت از خانواده‌های نیازمند باید از خانواده‌های زندانیان نیز حمایت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها