فرماندار سرپل‌ذهاب:

شهید رئیسی به اخلاق متخلص بود/ «وعده صادق» یکی از آن خرمشهرهاست

«بالی» گفت: شهید رئیسی به اخلاق متخلص بود از دیدگاه ائمه معصومین و شهدای عزیز  تاریخ ساز شد، قدرت دیپلماسی رئیسی و امیرعبدالهیان با آن توصیه‌های رهبر، جهان به تکامل رسید.
کد خبر: ۶۶۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹ - 24May 2024

شهید رئیسی به اخلاق متخلص بود/ «وعده صادق» یکی از آن خرمشهرهاستبه گزارش  دفاع‌پرس از کرمانشاه، «صدراله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهادت رئیس‌جمهور مردمی و خدمتگزار مردم آیت‌الله رئیسی و همراهان که در مصلای نمازجمعه حرم احمدابن‌اسحاق (ره) برگزارشد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صدراسلام تاکنون، ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و تسلیت شهادت خادم‌الرضا آیت‌اله رئیسی و همراهانشان  اظهار داشت:  به خطبه ای از نهج البلاغه اشاره کرد که چهره مؤمن شادمان است و نَفسش از صخره سخت‌تر و صبور و شکرگزار است، برترجویی برایش معنا ندارد و وقتش همیشه مشغول است، و این متن ویژگی‌های عالم‌ربانی شخصیت بزرگ آیت‌اله رئیسی به شمار می‌رود.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی در زمره مومنان بود و آنچه را که ما در آموزه‌های دینی در خصوص مومنان داریم یکی از مباحث و مطالب پرسود که در آیات قرآن و کلان معصومان آمده است.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب با اشاره به سوابق مدیریت و اجرایی شهید آیت الله رئیسی، امانتداری را یکی از مهمترین ویژگی‌های آیت الله رئیسی برشمرد و ادامه داد: او همواره در خط رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و این امانت مهمترین امانت است و همچنین مقام معظم رهبری، ایشان را برادرخوب،مسئول کارآمد،صمیمی و عزیز عنوان کرد.

بابلی ادامه داد: روز گذشته بیش از ۶۸ تن از مقامات عالی رتبه کشورهای اسلامی بین المللی و منطقه ای به تهران آمدند و ریشه این حرکت، در صفات آیت‌اله رئیسی و توسل به شهدای عزیز است.

وی بیان کرد: شهید رئیسی به اخلاق متخلص بود از دیدگاه ائمه معصومین و شهدای عزیز  تاریخ ساز شد، قدرت دیپلماسی رئیسی و امیرعبدالهیان با آن توصیه‌های رهبر، جهان به تکامل رسید.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با بیان اینکه این اتفاق نتایج بسیار خوبی برای کشور داشته است، گفت: تا آن روز چیزی با عنوان آتش‌بس مطرح نبود و درباره آن نیز فکر نمی‌کردند؛ اما با نشان داده شدن اقتدار ایران در این پیروزی، موضوع آتش‌بس توسط سایر کشورها مطرح شد.

بابلی با اشاره به سخن امام مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش داریم، ادامه داد: «وعده صادق» یکی از آن خرمشهرهاست که در آن، رژیم صهیونیستی تنبیه و دوباره اقتدار ملت ایران و جبهه مقاومت در دنیا نشان داده شد.

وی افزود: خرمشهرها در پیش است، تهاجم‌های فرهنگی، تهاجم شناختی و ... مردم باید آنها را مهم بشمارند و با جهاد تبیین، جنایت‌های دشمنان را برای جوانان روشن کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها