جانشین سپاه استان کرمانشاه:

وحدت و همدلی نیروهای مسلح خرمشهر را آزاد کرد/ آیت‌اله رئیسی عالم ربانی و یک فرد خستگی ناپذیر بود

سردار«قنبری» گفت: سرمایه بزرگ کشور، نیروهای بسیجی بعنوان پشتیبان نیروهای مسلح هستند، وحدت و همدلی در بین نیروهای مسلح ایجاد شد، بین سپاه و ارتش چهار قرارگاه با همدلی و وحدت تشکیل شد و نتیجه آن آزادی شهر خرمشهر رقم خورد.
کد خبر: ۶۶۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳ - 24May 2024

وحدت و همدلی در بین نیروهای مسلح خرمشهر را آزاد کرد/ آیت‌اله رئیسی عالم ربانی و یک فرد خستگی ناپذیر بودبه گزارش  دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مسعود قنبری» جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهادت رئیس‌جمهور مردمی و خدمتگزار مردم آیت‌الله رئیسی و همراهان که در مصلای نمازجمعه حرم احمدابن‌اسحاق (ره) برگزارشد اظهار داشت: از دوران دفاع مقدس و بعد از آن، در تمام برهه‌های نظام و انقلاب، در جاهای که نظام نیاز به حضور مردم اسلامی در میدان داشته، مردم سرپل‌ذهاب جزء پیشتازان حضور در میدان بودند.

وی افزود: یادمان بازی دراز بعنوان یک نماد در استان کرمانشاه، یادآور شهدای عزیز و گرانقدر بومی استان و غیربومی است که آمدند در مرزهای ما برای دفاع از خاک و آب شهید شدند ۱۶ هزار و صد رزمنده غیربومی اعزامی در استان کرمانشاه برای دفاع از میهن به شهادت رسیدند.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: از سال ۸۹ تاکنون، مردم سراسر کشور به واسطه یادمان بازی دراز با فرهنگ و آداب و رسوم این دیار آشنا هستند، در طول این سال‌ها مردم این شهرستان میزبان کاروان‌های راهیان نور از اقصی نقاط کشور بودند و هم تبادل فرهنگ اتفاق افتاده است.

سردار قنبری در ادامه ضمن تسلیت شهادت ریاست جمهوری و همراهانش بیان داشت: آیت‌اله رئیسی عالم ربانی و یک فرد خستگی ناپذیر بود، با کارهای بزرگ در حوزه دیپلماسی نگاه چند جانبه داشتند و عضویت کشور ما در شانهاین آرزوی برای ما بود که محقق شد.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: شهید آیت‌اله رئیسی در مقابل خواسته‌های نامشروع دشمن با اقتدار ایستادند، خواسته و حق مردم را پیش می بردند و مردم را عزتمند کردند.

سردار قنبری گفت: این شهید بزرگوار در سختی و گرفتاری‌ها همیشه همراه دولت بودند، همانطور که شهید بهشتی که استاد شهید رئیسی بودند راه آنان ادامه گرفت، به گفته مقام معظم رهبری این راه تعالی ادامه خواهد داشت.

وی اشاره کرد: روستاهای در استان کرمانشاه و شهرستان‌ها بعد از ۴۵ سال از انقلاب ، به دستور ریاست جمهوری آبرسانی می‌شود، بحث مسکن جدی گرفته شد.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه به سالروز عملیات خرمشهر اشاره کرد و گفت: یکی از رویدادهای مهم دروان دفاع مقدس در جنگ تحمیلی اتفاق افتاد، عملیات بیت‌المقدس بود.

سردار قنبری تصریح کرد: جوانان انقلابی شهر خرمشهر و از اقصی نقاط کشور  در ۳۴ روز، نیروهای تا دندان مسلح بعثی را در کوچه و پس کوچه‌های خرمشهر سرنگون کردند.

وی گفت: سرمایه بزرگ کشور، نیروهای بسیجی بعنوان پشتیبان نیروهای مسلح هستند، وحدت و همدلی در بین نیروهای مسلح ایجاد شد، بین سپاه و ارتش چهار قرارگاه با همدلی و وحدت تشکیل شد و نتیجه آن آزادی شهر خرمشهر رقم خورد.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه یادآور شد: رژیم بعثی از نظر نظامی تجهیزات بسیاری به کار بُرد، اما ایران آنچه رزمندگان ایرانی بدون اینکه از دشمن بترسند، هدایت کرد ایمان به خدا و اعتماد به آزادی خرمشهر بود.

سردار قنبری در پایان بیان داشت: ۳۲ کشوری در طول دوران دفاع مقدس به عراق کمک کردند، در بحث استحکامات تلاش کردند ایران نتواند خرمشهر را آزاد کند. اما در آزادسازی خرمشهر، امام راحل به امت هشدار داد که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها