کاروان پیاده زائران گیلان عازم مرقد امام خمینی (ره) شد

کاروان زائران پیاده مرقد مطهر امام خمینی (ره) با بدرقه استاندار گیلان، فرماندار رشت و جمعی از مسئولان از میدان شهدای ذهاب رشت راهی تهران شدند.
کد خبر: ۶۶۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲ - 24May 2024

کاروان پیاده زائران گیلان عازم مرقد امام خمینی (ره) شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، کاروان زائران پیاده مرقد مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، عصر امروز (جمعه) با بدرقه و همراهی نماینده عالی دولت در گیلان، سردار دامغانی فرمانده سپاه قدس استان، براتی معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری و عاشوری فرماندار رشت و جمعی دیگر از مسئولان، از میدان شهدای ذهاب رشت راهی تهران شدند.

کاروان پیاده مرقد مطهر امام خمینی (ره) امشب در مصلی امام خمینی رشت اسکان خواهند داشت و صبح فردا حرکت می‌کند و ۱۴ خرداد در مرقد امام راحل برای شرکت در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضور می‌یابند.

مسئول کاروان پیاده مرقد مطهر امام خمینی (ره) در حاشیه اعزام این کاروان گفت: ۵۰۰ نفر از عاشقان امام (ره) ۳۵۰ کیلومتر مسیر را در ۱۰ روز طی می‌کنند.

چیزی که بعد این همه سال باعث می‌شود تا عاشقان امام این مسیر را طی کنند ارزش‌هایی است که امام و مکتب امام آن را برای انقلاب و نظام به جا گذاشته است.

امام با انقلاب اسلامی ایران زلزله‌ای در جهان برپا کرد که پس لرزه‌هایش هنوز ادامه دارد و قلب استکبار جهانی را نشانه گرفته است و تا اتصال به انقلاب جهانی حضرت مهدی ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها