فرمانده انتظامی قزوین:

شهید رئیسی راه درست خدمت را به مردم نشان داد

سردار «ابراهیمی» گفت: شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان مدیری مخلص و پرتلاش در طول مدیریت خود راه درست خدمت را به مردم نشان داد.
کد خبر: ۶۶۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ - 25May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار «علی ابراهیمی» فرمانده انتظامی استان قزوین‌ اظهار داشت: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم بود و به همه دست اندرکاران نظام راه درست خدمت کردن به ملت را نشان داد.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی در طول فعالیت خود "خستگی را خسته کرد"، ادامه داد: ایشان خادم ملت و امام رضا (ع) بود به طور قطع هر شخصی که چنین متدین و خدایی رفتار کند و از شخصیت بزرگی برخوردار باشد، در نهایت خداوند به او عزت می‌بخشد که نمونه آن را در همین مراسم تشییع شهدای خدمت شاهد بودیم.

سردار ابراهیمی بیان داشت: واژه‌ای بهتر از شهادت نمی‌تواند نتیجه زحمات و کار و تلاش این مدیر خدمتگزار را به تصویر بکشد که بزرگترین درجه و مقام برای یک انسان مخلص و متدین محسوب می‌شود.

این مسئول یادآور شد: همه ما از جمله نیروهای فراجا وظیفه داریم به عنوان خادم ملت از این الگوها و اسوه‌های پاک و خدمتگزار درس بگیریم و شیوه آنان را در مسیر خدمتگزاری به مردم جاری و ساری سازیم تا بتوانیم عاقبت به خیر شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها