رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری:

ملت ایران یک دولتمرد با تدبیر را از دست داد

زمانیان گفت: ملت ایران یک دولتمرد با تدبیر را از دست داد و باید کارآمدی دولت سیزدهم در برخی از حوزه‌ها به خوبی دیده شود.
کد خبر: ۶۶۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱ - 25May 2024

ندیدن کارآمدی دولت سیزدهم ظلم در حق شهید رئیسی استبه گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «مصطفی زمانیان» رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری امروز در نشست تصویرپردازی از حکمرانی متعالی بر تراز سنت حکمرانی شهید جمهور، اظهار داشت: عده‌ای امروز در جامعه در حال پرداختن به علل حادثه تلخ بالگرد رئیس جمهور فقید هستند، اما فرامتن این واقعه تلخ همان حرفی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند و آن این بود که نحوه درگذشت آیت الله رئیسی به اندازه تمام دوران خدمت این بزرگمرد برای انقلاب موثر و مفید بود.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری بیان داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ما هر چه پیش می رویم به قله نزدیک تر می‌شویم و تحلیل مسائل جریان انقلاب پیچیده تر می شود،  آن چیزی که باید در مورد آن گفتگو کنیم پرداختن به شخصیت رئیس جمهور شهید است.

وی افزود: عده‌ای نیز شهید رئیسی را یک عارف دارای سیر و سلوک معرفی می‌کنند که حقا چنین وصفی شایسته ایشان بود، ایشان به قدری کار و فعالیت داشت که روزهای آخر پاهایشان تاول زده بود، تاول زدن پای یک رئیس جمهور مسئله خیلی مهمی است و نباید به سادگی از این مهم عبور کنیم.

زمانیان تصریح کرد: باور کنید زیستن و درس خواندن در دانشکده حکمرانی کمتر از عبادت نیست، بنده در سه سال خدمت در کنار شهید رئیسی به خوبی دیدم که ایشان چه مراقبت‌های دارند تا هوا و هوس مادی دچار تغییرشان نکند. رئیس جمهور خطاب به وزرا می‌گفتند مبادا در برنامه‌های خود سبد رای دولت را لحاظ کنید.

وی افزود: ما یک دولتمرد با تدبیر را از دست داده‌ایم و این ظلم در حق این شهید بزرگوار است که کارآمدی دولت سیزدهم در برخی از حوزه‌ها را نبینیم، الحق دولت موفقیت های مهمی داشت خصوصا در حوزه سیاست خارجی و عضویت در پیمان های نوین جهانی بود.

رئیس مرکز بررسی های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: در ابتدای دولت موضوع کرونا یک ابرچالش مهم برای کشور بود که دیدیم با اهتمام شخص آیت‌الله رئیسی و تدبیر ایشان چگونه این مشکل مرتفع شد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار