مشاور فرهنگی اجتماعی رئیس جمهور:

شهید رئیسی فردی قانون‌مدار و پایبند به اصول انقلاب بود

حسینی گفت: شهید رئیسی چارچوب‌های کلی نظام، اسناد کلی و قوانین مجلس را با تمام توان اجرا می‌کرد هر چند که نسبت به برخی از قوانین انتقاد‌هایی داشت و آنها را مفید نمی‌دانست.
کد خبر: ۶۶۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱ - 25May 2024

شهید رئیسی فردی قانون‌مدار و پایبند به اصول انقلاب بودبه گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «سیدمحمد حسینی» مشاور فرهنگی اجتماعی رئیس جمهور شهید در نشست تصویرپردازی از حکمرانی متعالی بر تراز سنت حکمرانی شهید جمهور، اظهار داشت: ما معتقدیم که خداوند متعال جبار است و هر موقع که وقایع اسفناکی همچون شهادت رئیس جمهوری اتفاق می‌افتد در ادامه جبران آن را خواهیم دید.

حسینی تاکید کرد: ما همیشه مشکلات و مصائبی در تاریخ انقلاب داشته این مانند شهادت شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و سلیمانی، اما انقلاب مستحکم‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: بنده با بسیاری از شخصیت‌های سیاسی کشور رابطه دارم و کار کرده‌ام، اما اینکه ما اکنون دلداده و شیفته شهید رئیسی شده ایم شاید در گذشته اگر مطرح می‌شد حمل بر مسائل ناپسندی میشد، اما هم اکنون که شهید رئیسی در بین ما حضور ندارند، راحتر می‌توانیم در مورد ایشان صحبت کنیم.

مشاور فرهنگی اجتماعی رئیس جمهور تصریح کرد: ادامه شایسته حکومت مستلزم این است که حکام به ارزش‌ها و قوانین پایبند باشند، و الا کار کشور به خوبی پیش نمی‌رود.

حسینی گفت: شهید رئیسی چارچوب‌های کلی نظام، اسناد کلی و قوانین مجلس را با تمام توان اجرا می‌کرد هر چند که نسبت به برخی از قوانین انتقاد‌هایی داشت و آنها را مفید نمی‌دانست. به حق آقای رئیسی فردی قانون‌مدار و پایبند به اصول انقلاب بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی فردی پرکار و مجاهد بود، گفت: ایشان به معنی واقعی کلمه جهادگری پرتلاش در عرصه خدمت و به مشکلات مردم بود، ما همیشه در مقاطع مختلف با یکسری چالش‌ها و بحران‌ها مواجه بوده این و پرکاری رئیس جمهوری همه اعضای دولت را به کار و تلاش وا می‌داشت.

انتهای پیام/341

برچسب ها: سید محمد حسینی
نظر شما
پربیننده ها