از سوی ایران‌صدا تولید شد؛

انتشار دو کتاب گویا در توصیف «شهید جمهور»

شبکه رادیویی ایران‌صدا کتاب گویای «سید محرومین» و «حوزه مقاومت در بیانات سید ابراهیم رئیسی» را منتشر کرد.
کد خبر: ۶۶۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴ - 25May 2024

انتشار دوکتاب گویا در توصیف شهید جمهور با صدای فرهاد قائمیانبه گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، به مناسبت شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور، شبکه رادیویی ایران‌صدا کتاب گویای «سید محرومین» را که روایت خاطراتی از مجاهدت‌های شهید آیت الله رئیسی است، برای آشنایی علاقه‌مندان به این شهید با روایت فرهاد قائمیان، مهدی ملکان و کوروش احسانی از بازیگران و پیشکسوتان رسانه ملی تولید کرده است.

این کتاب گویا که روایتی از لحظات زندگی رئیس‌جمهورِ شهید سید ابراهیم رئیسی از جوانی تا به امروز و چگونگی تبدیل شدن ایشان به عزیز دل محرومان (سید محرومین) است به تهیه‌کنندگی اشرف اشرف‌نژاد در پایگاه کتاب گویای ایران‌صدا منتشر شد.

این شبکه رادیویی علاوه بر کتاب گویای سید محرومین کتاب گویای دیگری با عنوان «حوزه مقاومت در بیانات سید ابراهیم رئیسی» را که مجموعه ای از سخنان شهید رئیسی درباره مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم است، منتشر کرد. 

این اثر که برگرفته از بیانات و سخنان رئیس جمهور شهید درباره محور مقاومت و ارتباط آن با کشورهای خاورمیانه و نحوه مقابله با تعدی‌ها و تجاوزات دشمنان جهان اسلام است. این کتاب به روایت امیرحسین حسین‌تبار، علیرضا کوه‌پیما و محمدمهدی ریاضی و تهیه‌کنندگی سیدعلی میرطالبی‌پور تولید و بارگذاری شده است.

علاقه‌مندان برای شنیدن این کتاب‌های گویا می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران‌صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار