رییس‌کل دادگستری استان گیلان:

فسادستیزی شهید رئیسی در دستگاه قضا و دولت تبدیل به گفتمان دائمی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین «صادقی نیارکی» با اشاره به اینکه نگاه فسادستیزی دکتر رئیسی در دستگاه قضا و پس از آن در دولت تبدیل به یک گفتمان و حرکت دائمی شد گفت: همانطور که حیات او قوت‌بخش انقلاب بود شهادت و عروج ملکوتی‌اش نیز مایه وحدت و انسجام مردم و یاس و ناامیدی برای دشمنان و معاندان خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶ - 25May 2024

فسادستیزی شهید رئیسی در دستگاه قضا و دولت تبدیل به گفتمان دائمی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین «اسماعیل صادقی نیارکی» رییس‌کل دادگستری استان گیلان در مراسم باشکوه گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت آیت‌الله دکتر رییسی و همراهان ایشان اظهار داشت: در این برهه از زمان از دست دادن شخصیتی همچون آیت‌الله رئیسی بسیار اندوهبار بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و اسلام بود و خدمات ارزنده‌ای از او به یادگار مانده است افزود: دکتر رئیسی در دوران تصدی ریاست قوه قضائیه خدمات زیادی در دستگاه قضایی ارائه کرد و ریل‌گذاری براساس برنامه‌های قوه قضائیه و نوشتن سند تحول تنها گوشه‌ای از زحمات ایشان در دستگاه قضا است.

رئیس شورای قضایی استان گیلان در ادامه با اشاره به اینکه نگاه فسادستیزی دکتر رئیسی در دستگاه قضا و پس از آن در قوه مجریه تبدیل به یک گفتمان و حرکت دائمی شد که تاکنون ادامه داشته است اظهار کرد: همانطور که حیات او قوت‌بخش انقلاب بود شهادت و عروج ملکوتی‌اش نیز مایه وحدت و انسجام مردم و یاس و ناامیدی برای دشمنان و معاندان خواهد شد.

رییس‌کل دادگستری استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد: تمامی مدیران و مسئولان نظام اسلامی رهرو شایسته و ادامه‌دهنده مسیر نورانی این شهید باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایران‌عقیده مستشار دادگاه تجدید نظر استان گیلان نیز ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور محبوب ایران اسلامی و یاران همراه ایشان اظهار داشت: اخلاص، ایمان به خدا، نترسیدن از راه و مقصد و دفاع از ارزش‌های اسلامی سبب رسیدن انسان به مقامات عالیه و قرب به ذات مقدس پروردگار است.

این مقام قضایی با بیان اینکه عیار مدیریت در نظام اسلامی ایمان به راه و هدف است تصریح کرد: پیامبر اکرم (صل الله و علیه و آله) فرمودند: اصحاب من در آخرالزمان کسانی هستند که مرا ندیده‌اند ولی به من ایمان دارند، در شب ظلمانی راه را از بیراهه تشخیص می‌دهند و مانند چراغی نورانی می‌درخشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله دکتر رئیسی از ابتدای انقلاب در مسیر نظام و آرمان‌های انقلاب ثابت‌قدم بود و از خود سوابق درخشانی بر جای گذاشته است و خداوند نیز رزق او را عاقبت‌بخیری و سعادت در دنیا و آخرت قرار داد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها