مشاور وزیر ارشاد اسلامی:

شهید رئیسی در برابر طعنه و تلخی‌ها سکوت کرد

مقیمی با اشاره به ویژگی‌های شهید رییسی، گفت: شهید رئیسی در برابر طعنه و تلخی‌ها سکوت کرد و بیش از پاسخ به دیگران پای کار انقلاب ایستاد و مطیع محض ولایت بود.
کد خبر: ۶۶۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ - 25May 2024

شهید رئیسی در برابر طعنه و تلخی‌ها سکوت کردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «احمد مقیمی» مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت شهید رییسی و شهدای خدمت که از سوی اصحاب رسانه اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: آیت‌الله ئیسی و همراهانشان بر عهدی پایدار بودند و پایمردی بر آن، کار را به این‌جا رساند که خداوند پرونده آنان را تاریخی کرد.

وی افزود: اینکه شهدا را تنها در یک کلمه خوب بنامیم ظلم و ستم در حق آنان است، در همین راستا سکولاریسم پنهانی در حال پدید آمدن است که ایشان را فردی با اخلاق و دارای سلوک شخصی معرفی می‌کند تا کارنامه آقای رئیسی را از سلوک او جدا کند.

مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وقتی به عینیت سیاست و دیانت معتقدیم یعنی از کوزه همان برون تراود که در اوست، درون مایه‌ای وجود دارد که اینطور جلوه می‌کند. 

مقیمی تصریح کرد: برای فهم درست این مسئله لازم است بدانیم هر جا شهیدی به شهادت می‌رسد یعنی مسیری در حال باز شدن است.

وی بیان کرد: در ۴۰ سال حرکت انقلاب به سوی جلو، هر بار با کلیدواژه‌ شهادت راهی برای مردم باز شد، روزی با شهدای دست بسته غواص، روزی با شهید حججی، روزی با حاج قاسم و امروز با شهدای خدمت این راه باز شد.

 مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: باید بر این موضوع تأمل کنیم تا این گفتمان به دست اهالی فرهنگ و هنر بيفتد و با زبان هنر آن را ماندگار و تبیین کنند.

مقیمی گفت: به نقل از معاون علمی و فناوری دکتر رئیسی، ذکر قنوت این شهید رب انی مغلوب فانتصر بوده است،‌ از زمان شهادت آقای رئیسی فیلم‌هایی از او پیش از ورود به ریاست جمهوری منتشر شده که بیانگر این است که می‌دانسته وارد شهر مغلوبی می‌شود اما به تکلیف الهی و به امید یاری خدا وارد این وظیفه می‌شود.

وی عنوان کرد: شهید رئیسی در برابر طعنه و تلخی‌ها سکوت کرد و بیش از پاسخ به دیگران پای کار انقلاب ایستاد و مطیع محض ولایت بود.

مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مسیری در آینده حکمرانی باز می‌شود که نیازمند سعه صدر است، امیدواریم ۸ تیر ماه به حق امام هشتم مردم انتخاب درستی داشته باشند تا لبخند به لب امام جامعه آید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها