مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عنوان کرد؛

رونمایی از پوستر و سایت رویداد فرهنگی و هنری «صعود» در مازندران

«آهنگر» از رونمایی از پوستر و سایت رویداد فرهنگی و هنری «صعود» در مازندران خبر داد و گفت: برنامه نهایی این طرح، بکارگیری هزار و ۲۰۰ کانون مساجد مازندران است.
کد خبر: ۶۶۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶ - 25May 2024

رونمایی از پوستر و سایت رویداد فرهنگی و هنری «صعود» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «احسان آهنگر» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در نشست با خبرنگاران و رونمایی از پوستر و سایت رویداد فرهنگی و هنری صعود مازندران اظهار داشت: در گام نخست تا پایان تعطیلات تابستان سال جاری رویداد فرهنگی و هنری صعود در ۳۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد با جذب دو هزار نفر عملیاتی خواهد شد.

آهنگر با توضیح این که طرح صعود برای توانمندسازی کنش‌گران فرهنگی و هنری در محلات با مشارکت مردم دنبال می‌شود، افزود: محله محور، خانواده محوری و رویکرد تربیتی نوجوانان و جوانان از شاخص‌های طرح صعود است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: در این طرح از تمامی ظرفیت‌های محله استفاده می‌شود و به طور یقین با عملیاتی شدن این طرح نشاط اجتماعی محلات ارتقاء می‌یابد.

وی با بیان اینکه در طرح صعود نظام مسائل محلات شناسایی کرده و مطابق با نیاز و مطالبات جوانان محلات برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا خواهد شد، گفت: برنامه نهایی این طرح، بکارگیری هزار و ۲۰۰ کانون مساجد مازندران است.

حجت الاسلام «محمد ترابیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه طرح صعود طی مدت پنج سال در یکهزار و ۳۰۰ کانون مساجد محلات عملیاتی خواهد شد، افزود: در این طرح جوانان ۱۳ تا ۲۰ ساله جذب خواهند شد.

وی با اظهار این که آموزش جوانان محلات عضو کانون در رشته‌های فرهنگی و هنری آموزش خواهند دید، گفت: تشویق‌هایی را برای کانون‌های مساجد با هدف جذب بیشتر جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها