وصیت نامه شهید «شاه حسینی»:

آرزویی جز پیروزی اسلام ندارم

در بخشی از وصیت نامه شهید «ایمان شاه حسینی» آمده است: کارى که باعث مى‌شود ناموس و غیرت و دین ما به دست دشمنان نیفتد و راهى که باعث مى‌شود اسلام را از سقوط به صعود برساند.
کد خبر: ۶۶۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ - 26May 2024

آرزویی جز پیروزی اسلام ندارمبه گزارش‌ خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، شهید «ایمان شاه حسینی» دهم فروردین ۱۳۴۹ در شهرســتان هرســین دیده به جهان گشود. پدرش حســینعلی و مادرش لیلی خانم نام داشت. تا سوم متوسطه در رشــته تجربی درس خواند. به عنوان بسیجی به جبهه رفت. ۲۴ دی ۱۳۶۵ در شــلمچه بر اثر اصابت گلوله به شــهادت رسید. پیکر وی را در گلزار شهدای سراب جدید زادگاهش به خاک سپردند.

در بخشی از وصیت‌نامه  این شهید والامقام آمده است: 
 
با سلام بر امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خمینى کبیر. پدر و مادر و برادرانم این را بدانید که من و دیگران با اراده و شجاعت این راه را طى نمودیم و امیدواریم که خداوند این کار ما را بپذیرد کارى که باعث مى‌شود ناموس و غیرت و دین ما به دست دشمنان نیفتد و راهى که باعث مى‌شود اسلام را از سقوط به صعود برساند.
 
 خانواده گرامى! شما را به خدا سوگند مى‌دهم که در شهادت من صبور باشید و کمتر گریه کنید و به برادران و خواهرانم بگویید که مبادا نماز را ترک کنند و یا جبهه را فراموش کنید بیش از این مزاحم اوقاتتان نخواهم شد و درپایان سلامتى شما و تمام اقوام و آشنایان و پیروزى رزمندگان اسلام را از خداى بزرگ خواهانم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها