مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

مردم قدردان مسئولان باکفایت و پر تلاش خود هستند

حجت‌الاسلام «نجفقلی‌زاده سرایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش گفت: انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به این مرحله از اقتدار و پیشرفت هزینه‌های سنگین و بسیار زیادی را متحمل شده است.
کد خبر: ۶۶۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶ - 26May 2024

مردم خادمان مخلص خود را به خوبی می‌شناسند و قدردان مسئولان باکفایت و پر تلاش خود هستند.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی امروز اظهار داشت:  شهید آل هاشم اوقات فراغت خود را در فکّه،طلائیه،شلمچه و جزایر مجنون می گذراند آیت الله آل هاشم در همه اردوهای جهادی حاضر بود و وی اوقات فراغت خود را در فکه،طلائیه،جزایر مجنون و شلمچه می‌گذرند.انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به این مرحله از اقتدار و پیشرفت هزینه‌های سنگین و بسیار زیادی را متحمل شده است.

وی با بیان اینکه شهدا تربیت یافتگان مکتب نظام و انقلاب اسلامی هستند افزود: شهدای خدمت،شهدای گرانقدر و گران سنگی بودند که هر کدام به عنوان افتخار نظام اسلامی به حساب می آمدند. شهید آل هاشم در همه اردوهای جهادی حاضر بود و تفریحات وی در طلائیه،فکه،جزایر مجنون و شلمچه خلاصه می شد. آیت الله آل هاشم بعد از انتصاب به نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی کارهایی انجام داد که قبل از آن سابقه نداشت و همین اقدامات وی باعث محبوبیت وی در بین آحاد مردم شد. مردم خادمان مخلص خود را به خوبی می‌شناسند و تشییع باشکوه پیکر شهدای خدمت نشان داد  ملت در همه حال قدردان مسئولان باکفایت و پر تلاش خود هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار