دعوت سپاه امام رضا (ع) از جوانان برای نقش‌آفرینی در اردوهای جهادی

سرهنگ روحانی مسئول بسیج سازندگی استان خراسان رضوی از همه جوانان خواست تا از فرصت تابستان برای شرکت در اردوهای جهادی استفاده کنند.
کد خبر: ۶۷۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ - 19June 2024

دعوت سپاه امام رضا (ع) از جوانان برای نقش‌آفرینی در اردوهای جهادیبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «محمد روحانی» مسئول بسیج سازندگی استان خراسان رضوی در حاشیه مراسم ازدواج هشت زوج جوان، از همه جوانان خواست تا از فرصت تابستان برای شرکت در اردوهای جهادی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان خراسان رضوی بیش از پنج  هزار گروه جهادی مشغول فعالیت هستند، گفت: این گروه‌ها در زمان بحران به کمک آسیب‌دیدگان می‌شتابند؛ بر همین اساس گروه‌های جهادی خراسان رضوی در حزوه کمک‌رسانی و خدمت‌رسانی به محرومین کارنامه درخشانی دارند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف همچون زلزله کرمانشاه، سیل مشهد، مازندران، لرستان و گلستان نقش‌آفرینی کردند،گفت: این گروه‌ها در ایامی که بحرانی در کشور وجود ندارد برای خدمت به محرومین سر از پا نمی‌شناسند و با ساخت خانه محروم، مساجد و مدارس نقش جهادی خود را ایفا می‌کنند.

سرهنگ روحانی تصریح کرد: سال گذشته با کمک مردم و خیرین بیش از ۳ هزار جهیزیه برای زوج‌های محروم و نیازمند تهیه و اهدا شد و در برخی موارد مراسم جشن عروسی این زوج‌ها را نیز برگزار شد.

وی ابراز داشت: شهادت می‌دهم که گروه‌های جهادی همواره در تکاپو هستند و از لحظه‌لحظه وقت خود برای کمک به مردم دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار