کلنگ احداث حسینیه شهدای ورزشکار زنجان بر زمین زده شد

عملیات اجرایی ساخت حسینیه شهدای ورزشکار زنجان با حضور امام جمعه زنجان و جمعی از مسئولان آغاز شد.
کد خبر: ۶۶۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵ - 26May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، عملیات اجرایی ساخت حسینیه شهدای ورزشکار زنجان امروز با حضور امام جمعه زنجان و جمعی از مسؤولان آغاز شد.

این مراسم در ادامه مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و با حضور آیت‌الله «شیخ‌علی خاتمی» امام جمعه زنجان، «ابوالفضل رفیعی» معاون سیاسی اجتماعی استاندار زنجان، «جواد بازرگان» مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، «روح‌الله حسنی» مدیرکل جهاد کشاورزی استان، رؤسا و نواب رئیسان هیات‌های ورزشی و جمعی از ورزشکاران کلنگ احداث حسینیه شهدای ورزشکار استان بر زمین زده شد.

«حمید حسنی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی این طرح گفت: این حسینیه در جوار مزار شهید گمنام برای برگزاری مراسم و برنامه‌های فرهنگی جامعه ورزشی استان احداث می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: این حسینیه در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان احداث می‌شود.

وی بیان داشت: برای احداث این مکان فرهنگی حدود ۸۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برآورد شده است که منابع مالی مورد نیاز از محل کمک خیران تامین خواهد شد.

حسنی خاطرنشان کرد: این مکان در ۴۰۰ متر مربع فضا احداث خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال یا هفته تربیت بدنی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها