سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید امیرعبداللهیان دیپلمات انقلابی محور مقاومت بود

کمالوندی با اشاره به محبوبیت شهید امیرعبداللهیان در جبهه مقاومت گفت: سیره این شهید دیپلمات برای محور مقاومت راهگشا خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۸ - 28May 2024

شهید امیرعبداللهیان دیپلمات انقلابی محور مقاومت بود«بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، درباره نقش شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در حمایت از فلسطین اظهار داشت: شهید امیرعبداللهیان دیپلمات انقلابی محور مقاومت بود.

کمالوندی به محبوبیت بالای شهید امیرعبداللهیان در جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: سیره شهید امیرعبداللهیان برای محور مقاومت راهگشا خواهد بود.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان فضای جدیدی را در حوزه دیپلماسی گشود، تاکید کرد: برخی تصور داشتند دیپلماسی از میدان جدا است، اما میدان در سیاست، اقتصاد و رسانه نقش دارد.

وی با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان الگوی خوبی برای دیپلمات‌های جوان است، یادآور شد: این شهید بزرگوار مرد روزهای سخت بود و سیره این شهید می‌تواند مسیر را برای آینده باز کند.

گفتنی است؛ بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی در مرز مشترک با جمهوری آذربایجان، در محدوده شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت) بر اثر این سانحه تلخ به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار