امام جمعه سرپل‌ذهاب:

شهید رئیسی مکتب خدمت به مردم را زنده کرد

ساداتی گفت: شهدای ما در شکل گیری، تثبیت و تبیین مکتب انقلاب، مقابله با انفعال و ایستایی نقش بزرگی داشته اند و این شهدا بودند که ثابت کردند که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و دارای حرکت شتابنده رو به جلو و نوآوری و امید و هویت است.
کد خبر: ۶۶۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹ - 26May 2024

شهید رئیسی مکتب خدمت به مردم را زنده کردبه گزارش‌ دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «سید محمدعلی ساداتی» امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب امروز در مراسم هفتمین روز بزرگداشت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت در محل حسینیه ناحیه سپاه شهید دکامی زاده قصرشیرین، اظهار داشت: شهید رئیسی تصویری امیدبخش در موقف خدمت، در جایگاه ریاست‌جمهوری ارائه کرد و میراثی گران‌بها برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت که بزرگترین میراث وی تبیین تراز مدیریت انقلابی بود.

وی بیان کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی و در بحران های مختلف این شهدا بودند که راه و مسیر را برای ما باز و هموار کردند و شهدا با خون خود و ایثار جانشان به کمک انقلاب و نظام آمدند که شهید جمهور یکی از شهدایی است که به عنوان یک کارگزار خستگی ناپذیر در دوران خدمتی خود با مجاهدت و خستگی ناپذیری خالصانه برای مردم خدمت کرد و در این راه جاودانه شد.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: شهدای ما در شکل گیری، تثبیت و تبیین مکتب انقلاب، مقابله با انفعال و ایستایی نقش بزرگی داشته اند و این شهدا بودند که ثابت کردند که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و دارای حرکت شتابنده رو به جلو و نوآوری و امید و هویت است.

وی ادامه داد: با شهادت سردار شهید سلیمانی محور مقاومت قوی تر شد و امروز دشمنان از مکتب زنده شهید حاج قاسم هراس دارند و شهید رئیسی نیز نشان داد هدفش جز خدمت به مردم نبود و مکتب خدمت را احیا کرد و می‌تواند الگویی برای تمام کارگزاران باشد چون با زهد و ساده زیستی و مقابله با اشرافی گری تنها به فکر قشر کارگر بود.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: سیدالشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی با خستگی ناپذیری و تلاش برای گره گشایی و حل مشکلات مردم، مکتب خدمت به مردم را زنده کرد.

۲ شاخص اصلی دولت سیزدهم، مردمی بودن و دیپلماسی قوی است

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز با بزرگداشت یاد شهدای خدمت، گفت: شهید آیت الله رئیسی هیچ هدفی غیر از رضای خدا و خدمت به مردم نداشت ایشان خادم امام رضا(ع)، یار و یاور رهبری و یاور محرومان بود که در پیگیری مشکلات مردم از هیچ گونه تلاشی فروگذار نکردند.

سرهنگ الفتی افزود: امروز در پرتو هدایت های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی راه شهیدان خدمت ادامه دارد و شهید رئیسی یک نیروی مردمی بود که در ۴۵ سال با روحیه انقلابی به مردم خدمت کرد و شهادت ایشان در دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) بود.

وی ادامه داد: ۲ شاخص اصلی دولت سیزدهم، مردمی بودن و دیپلماسی قوی است که امروز بیش از ۳۰ درصد جمعیت در سراسر جهان در سوگ شهادت آیت الله رئیسی عزاداری و سوگواری می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها