بازدید سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با جانباز دفاع مقدس+ تصاویر

«مختاری یوسف آباد» با حضور در بیمارستان روانپزشکی صدر در تهران از «منصور محمد صادقی» جانباز ۴۵ درصد اعصاب و روان دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد عیادت کرد.
کد خبر: ۶۶۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷ - 26May 2024

بازدید سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با جانباز دفاع مقدس+ تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «سیده راضیه مختاری یوسف آباد» سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از «منصور محمد صادقی» جانباز ۴۵ درصد اعصاب و روان دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد بستری در بیمارستان روانپزشکی صدر تهران وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، عیادت کرد.

سیده راضیه مختاری یوسف آباد سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه آرامش و آسایش امروز مرهون فداکاری جانبازان دفاع مقدس است، اظهار داشت: جانبازان برای حفظ آرمان و اعتقادات خود و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

مختاری یوسف آباد با تاکید بر اینکه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند، افزود: جانبازان از اجر و ثواب اخروی برخوردارند و به اهدافی که داشتند رسیدند.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: جانبازان و خانواده معزز آنها از لحظه مجروحیت تا امروز درد‌ها و رنج‌های بسیاری را تحمل کردند و با حفظ روحیه دوران دفاع مقدس مقامی والا نزد پروردگار دارند.

وی جانبازان را گنجینه ارزشمند انتقال فرهنگ ایثار و حماسه هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: جانبازان گنجینه‌های ارزشمندی برای نظام هستند.

مختاری یوسف آباد تصریح کرد: جانبازان سرافراز افتخار این سرزمین و مردم ایران اسلامی هستند و همواره از آنها به عنوان سند افتخار ملت یاد می‌شود.

«انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده نیز در دهه کرامت از «منصور محمد صادقی» جانباز ۴۵ درصد اعصاب و روان بستری در بیمارستان روانپزشکی صدر تهران وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، عیادت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار