امیر پوردستان:

برجام و پسابرجام تأثیری بر ارتقاء توان دفاعی کشور ندارند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح کشور با توجه به دکترین دفاعی خود که مبتنی بر بازدارندگی است، از هر فرصت و ظرفیتی برای ارتقای توان دفاعی خود استفاده می‌کنند، و در این رابطه توجهی به مسئله برجام و پسابرجام ندارند.
کد خبر: ۶۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ - 20January 2016

برجام و پسابرجام تأثیری بر ارتقاء توان دفاعی کشور ندارند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نزاجا، صبح امروز در هشتمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح با بیان اینکه فقط خط قرمزهایی که از سوی فرماندهی معظم کل قوا درباره مسائل دفاعی تعیین شده است را مدنظر قرار میدهیم، اظهار داشت: قطعا نیروهای مسلح کشورمان به دنبال تسلیحات میکروبی و هستهای نخواهند رفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: اگر دشمن بخواهد ضربهای به ما وارد کند، مطمئنا ضربه متقابل از سوی نیروهای مسلح ما مهلکتر و سنگینتر خواهد بود.

امیر پوردستان تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور با توجه به دکترین دفاعی خود که مبتنی بر بازدارندگی است، از هر فرصت و ظرفیتی برای ارتقای توان دفاعی خود استفاده میکنند، و در این رابطه توجهی به مسئله برجام و پسابرجام ندارند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح عنوان کرد: نیروهای مسلح موظفند که در کنار فعالیتهای امنیتبخش، در حوزههای دیگر همچون خدمات پزشکی نیز در خدمت مردم باشند.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه امروز این نیرو با ایجاد دهها مرکز درمانی در سطح کشور افتخار خدمت رسانی به مردم را دارد، گفت: امیدوایم این کنگره بستر مناسبی جهت ارائه خدمات گستردهتر به مردم و خانواده نیروهای مسلح شود.

نظر شما
پربیننده ها