رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس تأکید کرد؛

ضرورت تداوم الگوی مدیریتی شهید آیت‌الله رئیسی در نظام اجرایی کشور

سردار «بایرامی» با تاکید بر ضرورت تداوم الگوی مدیریتی شهید آیت‌الله رئیسی در نظام اجرایی کشور، گفت: اگر رؤسای جمهور و مدیران آینده کشور می‌خواهند عملکرد مثبت داشته باشند، باید شهید آیت الله رئیسی را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۶۶۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸ - 27May 2024

ضرورت تداوم الگوی مدیریتی شهید آیت‌الله رئیسی در نظام اجرایی کشوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ‌دوم بسیجی «عباس بایرامی» رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در گفت وگویی، شهید آیت الله رئیسی را الگوی مدیریت انقلابی و جهادی و مدبرانه در حوزه اجرایی نظام دانست و اظهار داشت: آیت الله رئیسی گنجینه‌ای گران‌بها از تجربیات بود و آموخته‌های وی از دوره نوجوانی و جوانی تا مسائل مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی و مدیریت‌های میانی و کلان نظام، در دوران ریاست‌جمهوری تلفیق شد؛ لذا در همین مدت کوتاه سه ساله شاهد تحول عظیم در حوزه مدیریتی و اجرایی کشور و نظام بودیم.

سردار بایرامی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی علم و عمل و تجربه را برای پیشبرد اهداف کشور و نظام پیوند زده بود، تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات آیت الله رئیسی ایجاد انسجام در نیروهای درون نظام و حرکت دادن بدنه ملت به سمت مردمی‌سازی بخش‌های مختلف به‌ویژه اقتصاد و فرهنگ بود.

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی و محروم شدن جامعه از ادامه ثمرات عملکردهای درخشان وی، خاطرنشان کرد: ریاست جمهوری سه ساله آیت الله رئیسی دستاوردهای فراوانی برای مردم به‌ویژه محرومان داشت.

سردار بایرامی با تاکید بر ضرورت تداوم الگوی مدیریتی شهید آیت‌الله رئیسی در نظام اجرایی کشور، گفت: اگر رؤسای جمهور و مدیران آینده کشور می‌خواهند عملکرد مثبت داشته باشند، باید شهید آیت الله رئیسی را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به حضور معنادار ملت ایران در مراسم تشییع شهدای خدمت، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره این حضور مردم قدرت‌افزا بوده است؛ در واقع حضور میدانی مردم در همه عرصه‌ها همچون انتخابات‌ها و راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و روز قدس، تشییع پیکر شهدا، مناسبت‌های مذهبی و... تولید قدرت می‌کند و پیام دارد.

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس پیام حضور میلیونی در مراسم تشییع شهدای خدمت را تاکید ملت بر اشتراکات، علی‌رغم مشکلات و اختلاف سلیقه‌ها دانست و یادآور شد: ملت ایران نشان دادند که تا پای جان از اصل نظام اسلامی ذیل ولایت فقیه دفاع می‌کند.

سردار بایرامی ملت ایران را وفادار، با بصیرت، میدانی و جهادی دانست و تاکید کرد: امیدواریم که رئیس‌جمهور و مدیران آینده در مسیر مدیریتی شهید آیت الله رئیسی قرار گیرند و قدر مردم را بدانند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار